رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 447434

کنایه‌های معنادار به وزیر جوان در صحن مجلس/چرا انقدر در توئیتر هستید؟/اگر برای آینده برنامه دارید به روستاها بروید

ساعت24 -جلسه علنی امروز روز شلوغی داشت، چرا که وزیر ارتباطات برای پاسخ به سئوال نمایندگان در جلسه علنی حاضر شد و با گرفتن یک کارت زرد جلسه را ترک کرد.

امروز دومین روزی بود که در غیاب علی لاریجانی، مدیریت جلسه علنی برعهده عبدالرضا مصری گذاشته شد.

مصری تلاش کرد تا در تمام لحظاتی منتهی به طرح سئوال از محمدجواد جهرمی وزیر ارتباطات به شلوغی های مجلس نظم ببخشد تا جایی که خطاب به رئیس مخابرات که مدام در حال قدم در صحن مجلس بود گفت:شما از لحظه ای که آمدید، ننشستید و مدام در میان صندلی نماینده‌ها در حال قدم زدن بودید.

مصری زمانی که دید همراهان وزیر ارتباطات با وجود تذکرها نظم جلسه را رعایت نمی کنند، آنها را تهدید کرد و گفت: اگر نظم جلسه را رعایت نکنید، مجبوریم از شما بخواهیم که جلسه را ترک کنید.

انتقاد از حضور فعال وزیر ارتباطات در فضای مجازی نکته‌ای بود که از سوی محمود نگهبان سلامی یکی از نمایندگان سئوال کننده از وزیر ارتباطات مورد انتقاد مطرح شد و او خطاب به جهرمی گفت: به جای دل مشغولی به ارائه پیام در توئیتر و فضای مجازی باید در مناطق محروم حضور پیدا کنید. این قبیل کارها این مشکل مردم را حل نمیکند حتی اگر برای آینده هم برنامه ای داشته باشید حضور در روستاها مهم است.

این انتقاد از سوی جهرمی بی‌جواب نماند:«این شبکه های اجتماعی فاصله مسئولین ومردم را کم می‌کند.در همین شبکه های اجتماعی مردم کردستان گفتند که امکانات نیست و نبود امکانات ارتباطی را به اهل سنت نسبت دادند. بنده در برابر این واکنش ها فورا به کردستان رفتم و توضیح دادم که شاید در سیستان و بلوچستان یک دکل بتواند چند روستا را پوشش دهد اما در کردستان به ازای هر روستا باید یک دکل زد.

سرانجام از میان دو سئوالی که از وزیر ارتباطات پرسیده شد، بیت الله عبداللهی آنطور که خودش گفت، سئوال را به خاطر جوانی وزیر به رأی نگذاشت اما نگهبان سلامی خواهان به رأی گذاشتن سئوال شد. به این ترتیب نمایندگان با رأی منفی خود به پاسخ های جهرمی نشان دادند که از پاسخ او قانع نشدند اولین کارت زرد را از مجلس دهم گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها