رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 447435

وزیر خارجه آلمان: زمان، زمان دیپلماسی است

ساعت24 -وزیر خارجه آلمان در آغاز نشست شورای اروپا گفت، در نشست امروز در راستای تحقق دیپلماسی به منظور حل بحران در منطقه غرب آسیا رایزنی تبادل‌نظر خواهد شد.

laquo;هایکو ماس» وزیر امور خارجه آلمان در آغاز نشست شورای اروپا در لوکزامبورگ گفت که تحولات منطقه غرب آسیا در دستور کار نشست امروز قرار دارد.

ماس گفت: «ما امروز بار دیگر درباره شرایط در خاورمیانه به تبادل‌نظر خواهیم پرداخت. اتحادیه اروپا نقش مهمی در برقراری ثبات و تنش‌زدایی در منطقه دارد... همه گفته‌اند که خواستار جنگ نیستند. اما در واقع کسی در این راستا اقدامی نمی‌کند. اکنون زمان دیپلماسی است و ما باید این را به همراه اتحادیه اروپا را بیشتر روشن کنیم».

وی همچنین درباره تحولات اخیر غرب‌آسیا هم گفت: «ما اطلاعات سرویس‌های اطلاعاتی آمریکایی و بریتانیایی را داریم که در این مورد فرضیاتی را مطرح کرده‌اند و برای اینکه مطمئن شویم با اطلاعاتی که خودمان داریم، مقایسه می‌کنیم (با این حال) باید در این مورد بسیار با دقت عمل شود و ما در این زمینه با شرکایمان صحبت خواهیم کرد».

«فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم اعلام کرد که در نشست امروز تحولات اخیر با حضور وزیر خارجه اردن به بحث و تبادل‌نظر گذاشته خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها