رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 447463

قانون من در آوردی بالای ۳۰ سال را چه کسی برای استقلال نوشته؟

ساعت24 -استقلالی‌ها از قانونی در هیات مدیره‌شان رونمایی کرده اند که نشان از شاهکار مدیریتی جدیدی در این تیم دارد.

اگرچه این یک عرف در باشگاه‌های بزرگ دنیاست که با بازیکنان بالای سی سال قراردادهای بلند مدت نمی بندند و بازیکنانی در این رنج سنی را با رقم گران برای رضایتنامه‌های شان جذب نمی کنند، استقلال دست به ابتکار جدیدی در تفسیر این قانون زده است.

آنها احتمالا چیزی شنیده اند درباره اینکه مثلا قرارداد روی کین یا رایان گیگز را در سال های پایانی قراردادشان ، یک فصل یک فصل تمدید می کردند و رئال برای سوپراستاری چون کریس رونالدو حاضر نشده پیشنهاد تمدید قرارداد بلند مدت بدهد و او را با رقمی نجومی به یووه فروخت چون بالای سی و یک سال بوده است!
از همه مهمتر احتمالا سرکی به قراردادهای شان کشیده اند و دیدند قرارداد سه ساله با خسرو حیدری ۳۴ ساله و مهدی رحمتی ۳۵ ساله در سه ساله پایانی حضورشان در تیم چه مشکلاتی به همراه داشته و دور هم چنین تصمیم محیرالعقولی گرفته اند.
بماند که تا دیروز بحث تمدید دو ساله قرارداد مهدی رحمتی از دستور کارشان خارج نشده بود اما حالا در برابر وریای ۳۱ ساله می گویند تمدید سه ساله برایت مقدور نیست. غفوری که ستاره تیم‌شان است و همین سال قبل بر سر تمدید قرارداد یک ساله اش کل اردوی ترکیه تیم به هم ریخت و قهر این بازیکن و بازگشتش به تهران حسابی سوژه شد.


حالا اما استقلال می گوید او سه ساله خواسته تمدید کند و ما سه ساله نمی بندیم چون مصوبه داریم. اصلا هم نمی گویند وقتی سال قبل به محسن کریمی دائم آسیب دیده یا فرشید باقری و روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی ۲ میلیارد پول داده اند، مشخص است که یکی مثل وریا غفوری به آنها سه میلیارد عدد می دهد!
بدعت اشتباه بالا بردن رقم قرارداد که خود فتحی میامه سال قبل برای تیمش گذاشته ، حوادث امروز آبی ها را رقم زده است و این واقعیتی است که فکر می کنند با فشار هواداری می توانند از آن گذر کنند.
وریا می خواهد سه ساله ببندد چون فکر می کند اینگونه تبدیل به قطب جدید و کاپیتان سال‌های پیش روی آبی ها بدل خواهد شد و این نه آوردن به دلیل سن درحالی که او هنوز به سرازیری افت نیفتاده یک اشتباه محض است که دوباره به شرط ماندن باید سال بعد تمام این دغدغه های تمدید مجدد را با او داشته باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها