رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 447497

یک و نیم تن برنج تقلبی در جنوب تهران کشف و ضبط شد

ساعت 24- رییس گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از کشف بیش از یک و نیم تن برنج تقلبی در یکی از فروشگاه های جنوب تهران خبر داد.

style="text-align:justify">یعقوب مهیای امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های واصله مبنی بر تخلف یک واحد فروشگاهی در جنوب تهران، دستگاه نظارتی به مکان مورد نظر مراجعه کرد و در این بازدید مشخص شد که در این فروشگاه برنج‌های پاکستانی به جای برنج درجه یک ایرانی به فروش رسیده است.

وی مقدار برنج‌های تقلبی کشف شده را یک تن و ۶۲۰ کیلوگرم عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه قیمت واقعی این برنج‌های پاکستانی کیلویی ۶ هزار و ۵۰۰ تومان است و در این واحد فروشگاهی برنج‌های تقلبی با عنوان برنج درجه یک ایرانی به قیمت هر کیلو ۱۵ هزار تومان عرضه شده، تخلف و تقلب صورت گرفته محرز است.

مهیای با بیان اینکه ارزش ریالی تخلف اولیه این واحد فروشگاهی یکصد وسی و هفت میلیون ریال است، گفت: پرونده تخلف این فروشگاه پس از تنظیم گزارش‌های مربوطه برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ارسال می‌شود.

وی با هشدار به فروشندگان و عرضه کنندگان کالا و اجناس خاطر نشان کرد: فروشندگان و عرضه کنندگان کالا و اجناس قبل از اینکه کالایی را در در معرض فروش قرار دهند از کیفیت و اصالت اجناس اطمینان لازم را داشته باشند تا دچار این گونه تخلفات نشوند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها