رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 447587

آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران

ساعت 24 -مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از احتمال افزایش غلظت ازن در ساعات بعدازظهر امروز در پایتخت خبر داد.

حسین شهبازی با اشاره به اینکه در حال حاضر میانگین کیفیت هوای تهران با شاخص ۸۰ PPM در شرایط سالم قرار دارد، گفت: پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان‌دهنده افزایش نسبی غلظت ذرات معلق در برخی ساعات امروز (۲۸ خرداد) است که انتظار می‌رود افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز بهبود وضعیت کیفیت هوا را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز (۲۸ خرداد) به‌تدریج در طول روز بر غلظت آلاینده ازن افزوده خواهد شد که احتمال می‌رود بیشترین مقدار این آلاینده طی برخی ساعات بعدازظهر بین ساعات ۱۴ تا ۱۸ مشاهده شود.

مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه گفت: فردا ( ۲۹ خرداد) به‌تدریج بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود به گونه‌ای که برای برخی ساعات به ویژه عصرگاه وزش باد نسبتاً شدید به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود که احتمال وقوع گرد و خاک محلی و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

به گفته شهبازی، با توجه به شرایط جوی پیش‌بینی‌شده برای فردا انتظار می‌رود با وجود افزایش نسبی غلظت برخی آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق، طی برخی ساعات روز چهارشنبه (۲۹ خرداد) وضعیت کیفیت هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار باشد.

وی تاکید کرد: تا روز آینده افزایش جزئی در دمای تهران مشاهده خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها