رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 447804

معاون پارلمانی رئیس جمهوری: 22 لایحه دارای اولویت به مجلس اعلام شد

ساعت24 - معاون پارلمانی رئیس جمهوری، لوایح جامع انتخابات، شفافیت و نظام بانکی را ازجمله لوایح اولویت دار عنوان کرد و گفت: با توجه به سال آخر مجلس دهم از مجموع ۶۶ لایحه پیشنهادی دولت، ۲۲ مورد دارای اولویت تعیین و به مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

laquo;حسینعلی امیری» روز چهارشنبه درحاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۶۶ لایحه دولت در دستور کار مجلس دهم قرار دارد که با توجه به زمان باقی مانده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نمایندگان امکان بررسی این لوایح را ندارند.

وی ادامه داد: از دستگاه های اجرایی خواستیم لوایح دارای اولویت را اعلام کنند و از مجموع این لوایح با اولویت نخست و دوم، ۲۲ مورد آن تصویب شد که به مجلس شورای اسلامی اعلام کردیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری تصریح کرد: لوایح دارای اولویت شامل مواردی چون لایحه جامع انتخابات، لایحه شفافیت و لایحه نظام بانکی است که امیدوارم مجلس شورای اسلامی در مدت باقی مانده بتواند این لوایح بویژه شفافیت را در جهت بهبود فضای کسب و کار، ایجاد نشاط سیاسی و اجتماعی، ارتقای سطح معیشت مردم و مبارزه با فساد به مرحله اجرا دربیاید.

امیری در پاسخ به پرسشی درباره گزارش سالیانه دولت به مجلس در مردادماه اظهار داشت: گزارش های دولت به مجلس منحصر به زمان خاص نیست. اعضای دولت، معاونان رئیس جمهوری و وزرا به شکل مرتب به مناسبت های مختلف در صحن، فراکسیون ها و کمیسیون های مجلس حاضر می شوند و گزارش های لازم را ارائه می دهند.

وی افزود: در هفته گذشته شاهد بودیم که وزرای صمت، کشور و راه و شهرسازی، رئیس کل بانک مرکزی و شمار دیگری از اعضای دولت در مناسبت های مختلف به نمایندگان گزارش های را ارائه کردند بنابراین دولت به شکل مستمر در حال ارائه گزارش از عملکرد خود به نمایندگان مردم است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها