رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 447891

ماجرای ادعای یک مامای متخلف در فضای مجازی

ساعت 24- مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی ضمن تکذیب ادعاهای یک مامای متخلف در فضای مجازی گفت: از سازمان نظام پزشکی درخواست کرده‌ایم تا مجوز فعالیت این ماما باطل شود.

style="text-align: justify;">شهلا خسروی مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی در واکنش به رفتار متخلفانه یک ماما و متعاقب آن ادعای دروغین مبنی بر دلجویی تلفنی از وی، ضمن تکذیب این موضوع بر ادامه پیگیری جهت برخورد با این افراد متخلف و موارد مشابه آن از سوی وزارت بهداشت و نظام پزشکی تاکید کرد.

وی ادامه داد: به محض اطلاع از تخلفات آشکار فردی بنام (ع. ض.)، پیگیری موضوع از طریق مسئولین ذیربط، صورت گرفت و حتی از سازمان نظام پزشکی نیز پیگیر لغو مجوز این فرد خاطی شدیم.

وی افزود: امروز در کمال شگفتی از سوی برخی همکاران مطلع شدم که خاطی در فضای مجازی ادعای دلجویی بنده و یکی از همکارانم از وی را داشته است، متأسفانه فضای مجازی دستاویز عده‌ای افراد متخلف در میان صنوف مختلف گردیده است.

خسروی در ادامه اظهار داشت: ضمن تکذیب ادعای هرگونه حمایت و دلجویی از وی، حداقل جهت صیانت از وجهه و زحمات جامعه شریف مامایی، اعلام برائت از معدود افرادی که در لباس حرفه ای به هر نحو مرتکب تخلف می‌شوند را وظیفه و مسئولیت خود و همه همکارانم دانسته و برخورد با تخلفات این خاطیان و ایضا نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی موضوعی است که از مسیر نهادهای قانونی برابر قوانین و مقررات به طور جدی مورد پیگرد قرار خواهم داد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها