رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 447989

آماده‌سازی زیرساخت‌های مراسم اربعین / رایگان بودن ویزا به معنای عدم نیاز به روادید نیست

ساعت24 -جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، گفت: با توجه به نزدیکی مراسم اربعین حسینی نظارت بر فرآیند آماده‌سازی زیرساخت‌های این مراسم از برنامه‌های اصلی پیش روی ناجا است.

سردار محسن فتحی‌زاده در حاشیه بازدید از مرز مهران اظهار داشت: با توجه به مراسم عظیم اربعین حسینی در سه ماه آینده‌ دستگاه‌های مختلف باید همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را به کار گیرند.

وی افزود: نیروی انتظامی به لحاظ وظیفه و مسئولیت امنیتی که در برگزاری مراسم اربعین دارد، برنامه‌ریزی‌های خود را در جهت تامین امنیت این مراسم بزرگ انجام داده و در حال هماهنگی با سایر دستگاه‌ها است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان این که امیدواریم خدمتگزار خوبی برای زائران باشیم، تصریح کرد: آنچه پیش بینی می شود امسال با افزایش دما و افزایش تعداد زائران با حجم بالا مواجه خواهیم بود و به همین منظور باید برنامه‌ریزی‌ها کامل‌تر باشد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با اشاره به ارائه ویزای رایگان برای زائران، گفت: این موضوع زمینه را برای حضور حداکثری زائران فراهم می کند و می طلبد زیرساخت‌ها باتوجه به حجم حضور و تردد آنها در نظر گرفته شود.

وی به هموطنان توصیه کرد: به محض اعلام صدور روادید از سوی مسئولان سازمان حج و زیارت جهت اخذ روادید اقدام کنند و رایگان بودن ویزا به معنای عدم نیاز به روادید جهت تردد در پایانه‌های مرزی نیست.

فتحی‌زاده در پایان با بیان اینکه مرز مهران یکی از مرزهای بسیار مهم از لحاظ تردد زائران محسوب می‌شود، گفت: در برنامه‌ریزی‌های بعدی مشخص می‌شود زائران کدام استان‌ها در جهت سهولت تردد از این مرز گذر خواهند کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها