رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 448645

گزارش تکان دهنده از حقوق‌های نجومی مدیران صندوق بازنشستگی

ساعت 24-مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از انتشار لیست حقوق و مزایای مدیران عامل و هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری و شرکتهای تابعه برای نخستین بار خبر داد.

سید میعاد صالحی
سید میعاد صالحی در اینستاگرام خود نوشت: سالهای سال است که مردم خواهان انتشار عمومی حقوق و مزایا و سایر دریافتی‌های مدیران هستند اما این امر مهم، همچنان در تعارفات دستگاه های قوای مختلف عملی نشده یا بصورت ناقص اجرا شده است.

صالحی تاکید کرد: این نخستین بار است که میزان مجموع حقوق، مزایا، اضافه کار، کارانه، پاداش و ... یک دستگاه اجرایی منتشر می‌شود و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به آدرس www.cspf.ir از جزئیات حقوق و مزایا مدیران صندوق بازنشستگی مطلع شوند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: در این شرایط سخت اقتصادی برای مردم، دریافتی‌های چند ده میلیونی برخی از مدیران، قلب ما را هم مانند شما به درد می‌آورد. بویژه مدیرانی که عملکرد ضعیفی داشته و بیشتر به فکر جیب خودشان بوده‌اند تا جیب بازنشستگان.

وی با تاکید بر اینکه ما نسل سومی‌ها در حال عمل به قولمان برای شفافیت هستیم، تصریح کرد: سایر دستگاه‌های دولتی، حاکمیتی و عمومی را نیز به چالش اعلام حقوق دعوت میکنیم تا شفافیت را نه در شعار که در عمل محقق کنن

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها