رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 448773

واکنش روحانی به تحریم رهبر انقلاب از سوی آمریکا/مگر رهبری ما حساب خارجی و میلیاردی دارد؟

ساعت 24-رئیس جمهوری کشورمان به تحریم رهبر انقلاب از سوی آمریکا واکنش نشان داد.

حسن روحانی
شب گذشته دولت ترامپ در ادامه اقدامات خصمانه اش علیه ایران، رهبر انقلاب را در لیست تحریم های جدید خود قرار داد.

در همین راستا حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان امروز در واکنش به این اقدام آمریکایی ها گفت: هیچ حکومتی اگر یک ذره خرد و تدبیر داشته باشد نمی آید بالاترین مقام یک کشور آن هم نه تنها مقام سیاسی، بلکه مقام دینی، مقام اجتماعی و مقام معنوی نه یک فرد که فقط رهبر ایران است که رهبر عاشقان ایران انقلاب اسلامی و شیعیان در جهان اسلام در سراسر جهان است (را تحریم کند) . رهبر ایران فقط متعلق به ایران نیست این همه مردم در لبنان سوریه و عراق افغانستان پاکستان و کویت شیعه و غیر شیعه علاقه مند عاشق و مطیع هستند.

وی گفت: یک آدمی بیاید یک کار وقیحانه و احمقانه انجام دهد؟ که چی؟ رهبری کشور را بگویید تا مثلا تحریم می‌کنم که نیاید آمریکا! خوش مزه است! ما آنها را راه نمی‌دهیم بعد می‌گویید شما نیاید؟!

روحانی تصریح کرد: اموال رهبری را می‌خواهید تصرف کنند؟ اموال رهبری یک حسینیه و یک خانه ساده است. رهبران ما که مثل رهبران بقیه کشورها نیستند که در حساب های خارجی شان میلیاردها پول داشته باشند که بخواهید آنها را تحریم و تصرف کنید.

وی بیان داشت: تحریم های آمریکا، جنایت بشری است. اقدامات اخیر آمریکا نشانه قطعی شکست آنهاست.اقدامات جدید کاخ سفید نتیجه سرخوردگی و سردرگمی در برابر ایران است. کاخ سفید معلولیت ذهنی دارد

وی گفت: خودتان اعتبار خودتان را باطل کردید و از مذاکره عقب نشستید مردم در مشکلات هستند، اما همین طرح سلامت الکترونیک نشان می دهد که دولت با تمام توان در مسیر خدمت به مردم است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها