رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 449124

آخرین مصوبات کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک استان تهران

ساعت24 -معاون عمرانی استانداری تهران از موافقت مشروط با افزایش ظرفیت کارگاه تولید نان سوخاری در محدوده تهران خبر داد.

محمد تقی زاده در تشریح آخرین مصوبات کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک استان تهران گفت: بر اساس قانون، استقرار صنایع تا شعاع ۱۲۰ کیلومتری شهر تهران امکان پذیر نیست و صنایع باید در شهرک های صنعتی مستقر شوند اما از گذشته برخی صنایع در داخل حریم شهرها و یا داخل آنها استقرار یافته‌اند.

وی افزود: اگر چنین واحدهایی قصد اعمال تغییر در روند کار خود داشته باشند باید موضوع در کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک استان تهران بررسی شود بر همین اساس در آخرین جلسه این کمیسیون پرونده واحد تولیدی نان سوخاری واقع در شهر ری مورد بررسی قرار گرفت، واحدی که از سال ۱۳۳۵ فعال است.

وی ادامه داد: این واحد صنعتی درخواست افزایش ظرفیت و تولید داشت که باید موافقت صنعت و معدن و محیط زیست را کسب می کرد تا مجوز گسترش و افزایش تولید دریافت می‌کرد اما محیط زیست این مورد را مقایر با قوانین بالادستی دانست.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود و قرار گیری در سال رونق تولید و لزوم اشتغالزایی در کشور مقرر شد با افزایش تولید مشروط بر رعایت تمهیدات زیست محیطی در نظر گرفته شده در کمیسیون موافقت شود به این ترتیب این مجموعه می‌تواند در محل فعلی یعنی شهر ری مستقر باشد و ظرفیت خود را هم افزایش دهد.

معاون استاندار تهران ادامه داد: پرونده‌های دیگری در این جلسه مطرح شدند مربوط به موضوعاتی در شهرهای مختلف سطح استان تهران با موضوعات مختلف همانند داشتن مشکلاتی در حوزه‌های محیط زیست که به جز یک مورد مابقی همه حل و فصل شد و خواسته‌ها با حفظ موارد محیط زیستی مورد موافقت قرار گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها