رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 450387

اگر دنبال نفوذیها میگردید دنبال پرچم آمریکا، کت و شلوار شوروی، کلاه اسرائیل و کراوات انگلیس نباشید، نفوذیها لباس دوست پوشیده‌اند

ساعت 24- چهل سال پیش تقریبا هیچ کس به سقوط رژیم شاهنشاهی و پیروزی سریع انقلاب امیدی نداشت و حتی مبارزان و رهبران قیام نیز تصور می کردند نتیجه گرفتن از تلاش ها و مجاهدت ها چندین سال طول خواهد کشید.

جریان های مخالف انقلاب که از پیروزی قیام مردم مسلمان و شکل گرفتن یک نظام انقلابی مردمی و مستقل با هویت اسلامی خشنود نبودند، با تمام تفاوت ها و اختلاف هایشان از سلطنت طلب شاه پرست تا منافق مجاهد خلق و چریک فدایی و توده ای به مرور همه در یک نقطه اشتراک نظر و اتفاق هدف پیدا کردند و آن ضربه زدن به این نظام نوپا بود.

در آن موقعیت و شرایط حساس، انواع مشکلات از اختلاف های داخلی و آشوب های مناطق مرزی تا ماجرای لانه جاسوسی و آغاز جنگ تحمیلی، فضایی پرتنش و پر حادثه به وجود آورده بود. ناشی گری ها و نابلدی های خیرخواهان در کنار قصور و تقصیرهای نیروهای خودی از یک طرف و فقدان چهره های شاخص و توانا مانند شهید بهشتی و مشکلات جدید و تهدیدهای دشمن از سوی دیگر فراغت و فرصتی برای تثبیت وضع جدید باقی نمی گذاشت.

در چنین وضعیت ملتهب و آشفته ای نیروهای مخالف و افراد غیر معتقد به آرمان های انقلاب و عناصر تشکیلات فراماسونری و بهایی ها و وابستگان صهیونیست ها و عوامل منافقین و ... به یک باره نابود و محو نشدند!بسیاری از این افراد در کشور باقی ماندند و در آن فضای آشفته خود را همرنگ جماعت کردند و به طور طبیعی نه تنها ریش گذاشتند و در نماز جماعت و راهپیمایی و نماز جمعه حضور یافتند، بلکه در طول این چهار دهه کاسه داغ تر از آش شدند و چه بسا هرجا توانستند نیروهای اصیل انقلاب را هم از میدان به در کردند!

اصلا معادله پیچیده و موضوع عجیب و غریبی نیست، فرض کنید دور از جانتان خود شما نفوذی باشید و بخواهید به سهم خود برای آسیب رساندن به انقلاب و نظام بکوشید و برای سرنگونی انقلاب تلاش کنید، چه خواهید کرد؟ قطعا با ظاهر انقلابی و شعارهای انقلابی به میدان می آیید و بیکار هم نخواهید بود!

سؤال اصلی و بسیار مهم این است: چه کاری حرکت و پویش این نظام را می گیرد و مانع تحقق و پیشرفت اهداف آن می شود؟واضح است که شعارهای رنگارنگ و پراحساس و جدی مانع و مشکلی نیست، آن چه واقعا اهمیت و خطر دارد ناامید کردن مردم و نخبگان و ایجاد اختلال در مسیر رشد و توسعه است، مشغول کردن نظام و مردم به مسائل حاشیه‌ای و مقطعی و بی اهمیت است ، سپردن کارها به افراد نالایق است، هزینه درست کردن برای رهبری است، احمق جلوه دادن روحانیت است، ایجاد شکاف بین قشرهای مختلف مردم است، بستن راه انتقاد و گفت و گوست و...

نفوذی یعنی کسی که در حساس ترین موقعیت ها در لباس دوست و با ظاهر خودی دارد بی سروصدا ضربه های عمیق را به ریشه می زند، اگر دنبال نفوذی ها می گردید دنبال پرچم آمریکا و کت وشلوار شوروی یا کلاه اسرائیل و کراوات انگلیس نباشید!

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها