رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 451252

قاتل کارمند مرکز بهداشت پس از ۱۱ سال دستگیر شد

ساعت 24- جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی عامل قتل کارمند مرکز بهداشت روستای «جش» شهرستان خاش پس از ۱۱ سال زندگی مخفیانه دستگیر شد.

style="text-align:justify"> جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی عامل قتل کارمند مرکز بهداشت روستای «جش» شهرستان خاش پس از ۱۱ سال زندگی مخفیانه دستگیر شد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: پانزدهم آذرماه سال ۸۷ در پی قتل راننده میانسال یک دستگاه وانت تویوتا در محور «میرجاوه به روستای تمین» بلافاصله تیم های از عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد ۳ سرنشین یک دستگاه وانت تویوتا با یک قبضه سلاح کلاش، راننده یک دستگاه وانت دیگر را که مردی ۵۰ ساله و کارمند مرکز بهداشت روستای «جش» است را به رگبار بسته و متواری شدند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با استفاده از تحقیقات میدانی در محل حادثه و سرنخ های موجود ۲ نفر از عاملان این تیراندازی را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار طاهری ادامه داد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده ضارب را که فردی شرور و سابقه دار است را معرفی که متاسفانه با توجه به متواری بودن متهم به کشور پاکستان روند رسیدگی به پرونده به کندی پیش می رفت.

ویگفت: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص بازگشت او به کشور ایران و زندگی مخفیانه اش در یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد به دست آمد.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی پس از دریافت نیابت قضائی با شناسایی محل اختفای متهم او را در اقدامی غافلگیرانه در حال استراحت در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم ۶۶ ساله در بازجوئی های به عمل آمده به قتل در پی اختلافات ملکی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سردار طاهری گفت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و توان رزمی و عملیاتی کارکنان خود با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم زنند اجازه جولان نخواهد و عرصه را بر آنها تنگ خواهد کرد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها