رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 451454

امام‌جمعه بندرعباس: امام‌جمعه جاهای دیگر هم تغییر میکند

ساعت24 -مباحث مربوط به موضوع برجام و تحریم، اشاره به عفاف و حجاب و توقیف نفتکش ایرانی توسط دزدان دریایی انگلیس از مسائلی بود که امروز امامان جمعه در سراسر کشور به آن پرداختند.

مباحث مربوط به موضوع برجام و تحریم، اشاره به عفاف و حجاب و توقیف نفتکش ایرانی توسط دزدان دریایی انگلیس از مسائلی بود که امروز امامان جمعه در سراسر کشور به آن پرداختند.

امام جمعه بندرعباس: استکبار برای بی‌حجابی برنامه‌ریزی می‌کند

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز برای آخرین بار در قامت نمایندگی ولی‌فقیه در استان هرمزگان در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: با بیان اینکه از هیچ‌کس در هرمزگان دلخور نیستم، عنوان کرد: نسبت به هیچ‌کس کدورت ندارم و هیچ مطلبی برای انتقام و کوبیدن کسی بیان نکردم و آنچه گفتم بر اساس تشخیصم بوده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تحریم دشمنان را یک برکت و خیر می‌دانند نه شر زیرا به برکت تحریم دشمنان اتکا به توانایی داخلی را به همه آموخت و این موضوع منشأ برکات بزرگی شد.

وی ادامه داد: باید به تاریخ ملت‌ها و کشورها ببینیم، آیا کشور ژاپن از ابتدا این‌گونه بود؟ چه جنگی را پشت سر گذاشت و امروز می‌بینیم آن کشور ویرانه امروز به چه پیشرفتی رسیده است.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری اتکا به توان داخلی را به همگان آموخت، تصریح کرد: تحریم‌ها را نباید نکبت دانست بلکه برکت است و ثمره آن را در سال‌های آتی خواهیم داد.

وی در خطبه دوم نماز جمعه امروز بندرعباس با بیان اینکه استکبار برای بی‌حجابی برنامه‌ریزی می‌کند، تصریح کرد: استکبار در الجزایر و ترکیه با قدرت به جنگ حجاب رفت و در ایران هم سال‌هاست به جنگ آن رفته است. باید بررسی کرد حجاب چیست که این‌چنین استکبار سال‌هاست به جنگ آن رفته است.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه امروز بعد ۲۹ سال آخرین خطبه‌ای است که در هرمزگان حضور دارم، اظهار کرد: ۹ سال در دامغان و ۲۹ سال در بندرعباس امام‌جمعه بودم و هیچ دلیلی جز تصمیم مقام معظم رهبری برای این تغییر نیست.

وی با بیان اینکه امام‌جمعه اهواز، همدان، زاهدان و جاهای دیگر هم تغییر می‌کند، خاطرنشان کرد: این موضوع دلیل خاصی ندارد و تغییرات امری عادی است و با نظر مقام معظم رهبری.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه نظر مقام معظم رهبری بر قرار دادن سنگرها به دست نیروهای جوان است، اضافه کرد: از مقام معظم رهبری به دلیل اینکه ۲۹ سال فرصت دادند تا در این سنگر باشم، متشکرم.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه بازهم به عنوان سخنران به هرمزگان می‌آیم، خاطرنشان کرد: استان هرمزگان را رها نمی‌کنم و تکمیل مسجد جامع بندرعباس را پیگیری می‌کنم و خود را هرمزگانی می‌دانم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه مردم نباید بگذارند ثروتمندان در انتخابات میدان دار شده و نفوذ کنند، افزود: نگذارید با حضور ثروت، قدرت بر دست نا اهلان بیفتد، باید آن فرد پاسخگو باشد که این ثروت از کجا آمده است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی، پس از ۲۹ سال، هفته آینده از سنگر امامت جمعه شهرستان بندرعباس و نمایندگی ولی در استان هرمزگان خداحافظی می‌کند.

امام جمعه ارومیه: دشمنان نظام و انقلاب منتظر انتقام باشند

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد افزود: یقیناً نیروهای نظامی و امنیتی انتقام شهدای روزهای اخیر را خواهند گرفت و دشمنان نظام و انقلاب منتظر انتقام باشند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به روز عفاف و حجاب و اجتماع عظیم دختران انقلاب در سراسر استان تصریح کرد: باید به مسئله حجاب و عفاف بیش از اینها توجه شود و همه خانواده‌ها باید به معضل بدحجابی توجه کنند.

امام جمعه موقت بوشهر: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف مانند ماهواره بی حجابی و بی عفتی را ترویج می‌دهند

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام یوسف جمالی، امام جمعه موقت شهر بوشهر عنوان کرد: حجاب یک ضرورت مهم مذهبی، و فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که امروز دشمنان آن را نشانه رفته اند. دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف مانند ماهواره بی حجابی و بی‌عفتی را ترویج می‌دهند.

امام جمعه موقت بوشهر خاطرنشان کرد: آمرین به معروف و ناهیان از منکر باید توسط دستگاه قضا به شکل کامل مورد حمایت و توجه قرار بگیرند.

وی با اشاره به توقیف نفتکش ایرانی توسط دزدان دریایی انگلیس گفت: امروز هیچ کشوری منفورتر از آمریکا و انگلیس در ایران اسلامی به ویژه در استان ولایت مدار بوشهر نیست.

امام جمعه موقت شهر بوشهر تصریح کرد: این کشورها قصد داشتند چهره اصلی خود را پنهان کنند اما به لحاظ دشمنی با نظام مقدس انقلاب اسلامی هیچ فرقی میان کشورهایی چون آمریکا و انگلیس نیست.

جمالی با اشاره به سناریوی جدید در خصوص برجام یادآور شد: آمریکا از برجام خارج می‌شود و آزادانه تحریم‌هایش را انجام می‌دهد، اروپا نیز به ظاهر در برجام باقی مانده و با وعده و وعید ایران را بر سر تعهدهایش نگه می‌دارد، در حالی که انگلیس و فرانسه با آمریکا هیچ فرقی ندارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها