رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 451803

حمله توئیتری ترامپ به زنان دموکرات کنگره: به کشور خودتان برگردید

ساعت 24- ترامپ در ادامه حملاتش به نمایندگان منتقد در کنگره، آن‌ها را غیرآمریکایی خواند و گفت آن‌ها باید به «کشورشان» بازگردند.

ترامپ
style="text-align:justify">«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه در اظهاراتی نژادپرستانه، نمایندگان دموکرات را غیرآمریکایی خواند و گفت آن‌ها باید به کشورهایشان بازگردند.

او در پیام توئیتری خود نوشت: «جالب است زنان دموکرات ترقی‌خواه کنگره را ببینید که اصالتاً از کشورهایی آمده‌اند که دولت‌هایشان فاجعه کامل و تمام عیار هستند، بدترین و فاسدترین و بی‌کفایت‌ترین در هرکجای دنیا هستند (اگر اصلاً دولتی در حال کار داشته باشند)، اکنون با صدای بلند و خشنی به مردم آمریکا، بزرگ‌ترین و قدرتمندترین کشور ملت روی زمین می‌گویند که چطور دولت باید اداره شود».

ترامپ در ادامه توئیت طولانی خود نوشت: «چرا آن‌ها مکان‌هایی که از آن آمده‌اند برنمی‌گردند و به ترمیم مکان‌های کاملاً از هم گسیخته و آلوده به جرم کمک نمی‌کنند. سپس برگردند و به ما نشان دهند چگونه این کار را باید انجام داد. این مکان‌ها به‌شدت به کمک شما نیاز دارند. شما نمی‌توانید به قدر کافی سریع بروید. مطمئن هستم نانسی پلوسی بسیار خوشحال خواهد شد که ترتیبات سفر مجانی شما را فراهم کند».

او در توئیت خود به فرد خاصی اشاره نکرد اما چند روز پیش، «الکساندریا اوکازیو کورتز» و «ایلهان عمر» دو زن رنگین‌پوست نماینده کنگره را مورد حمله کلامی قرار داد و گفت حتی نمی‌داند آن‌ها از چه کشورهایی آمده‌اند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها