رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 451817

امیر حاتمی مطرح کرد؛

آمادگی وزارت دفاع برای کمک به خودروسازی

ساعت 24- وزیر دفاع، پشتیبانی و نیروهای مسلح از اعلام آمادگی این وزارتخانه برای کمک به صنعت خودروسازی کشور خبر داد.

style="text-align:justify">امیر سرتیپ حاتمی پس از پایان جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: وزارت دفاع به وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه همکاری و مساعدت در بخش خودروسازی اعلام آمادگی کرده است.

وزیر دفاع افزود: اگر خارجی‌ها برای همکاری در این بخش از کشور ما رفتند صنایع دفاعی کشور از فناوری و علم و دانش خوبی برخوردار است و ما آماده هستیم در بخش خودروسازی هر جا که نیاز به فناوری در این صنعت وجود داشته باشد با وزارت صنعت همکاری کنیم.

وی گفت: خوشبختانه امروز ارتباط و اتصال خوبی میان وزارت دفاع و صنعت برقرار شده است و بخش قابل توجهی که قبلاً توسط خارجی‌ها تأمین می‌شد امروز دراختیار خودمان است و آن را دراختیار خودروسازان قرار می‌دهیم.

وزیر دفاع همچنین با اشاره به حضورش در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: این جلسات به شکل مرسوم و هر فصلی درکمیسیون امنیت ملی تشکیل می‌شود و بنده آخرین وضعیت و تحولات دفاعی کشور و اقدامات، برنامه‌ها و پیشرفت‌ها را به نمایندگان در قالب گزارشی ارائه می‌کنم.

امیر حاتمی گفت: همچنین امروز به سؤالات و موضوعاتی که از سوی نمایندگان عضو این کمیسیون پرسیده شده بود در حد امکان و مقدوریت پاسخ دادم.

خبرگزاری صدا و سیما

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها