رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 451879

ماجرای پُرحاشیه ازدواج مجدد حمید گودرزی!

ساعت24 - حمید گودرزی بازیگری که سال‌ها با نقش‌های مختلف در سینما و تلویزیون خاطره‌ساز شده است خبر ازدواج مجددش در جشن حافظ همه را غافلگیر کرد.

حمید گودرزی1.jpg
style="text-align:justify">حمید گودرزی بازیگری که سال‌ها با نقش‌های مختلف در سینما و تلویزیون خاطره‌ساز شده است خبر ازدواج مجددش در جشن حافظ همه را غافلگیر کرد، به همین بهانه در این مطلب مروری بر زندگی هنری و شخصی این بازیگر خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

جایگاه حمید گودرزی در بازیگری
حمید گودرزی فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. وی فعالیت هنری را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی می‌باشد.

وی با بازی درخشان در سریال مسافری از هند نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت؛ طوری که تصور می‌شد ستاره نوظهوری در دنیای بازیگری در حال متولد شدن است. اما این موفقیت نتوانست در سینما برای او تکرار شود. حمید گودرزی در فیلم‌هایی نظیر قتل آنلاین، چپ دست، قرنطینه، انعکاس، کیش و مات، روباه، ایران برگر و... وسریال‌های تب سرد، کمکم کن، پنجمین خورشید، گشت ویژه، هاتف، دلدادگان و بر سر دو راهی ایفای نقش کرده است.

در افتادن حمید گودرزی با نوید محمدزاده

گودرزی در برنامه دورهمی درخصوص غیبت چند ساله خود در سینما و تلویزیون با اشاره به باندبازی حاکم بر فضای هنری، توضیح داد: «در دهه هشتاد که ما در سینما بازی می‌کردیم، مردم روی پرده سینما آدم‌های خوشتیپ و با کلاس می‌دیدند که شخصیت قهرمانی داشتند و چهار تومان پول بلیت می‌دادند، در آخر هم با حال خوب از سینما بیرون می‌آمدند. در مقابل امروزه یک سری آدم‌های کثیف و چرک که با زیر پیراهن بازی می‌کنند و فقط فریاد می‌زنند و رگ گردنشان را باد می‌کنند، ستاره هستند و مخاطبان هشت تومان پول بلیت می‌دهند.»

بعد از این اظهار نظر بعضی‌ها مصداق جملات وی در سینما را نوید محمدزاده دانستند. انتقادات زیادی به سمت وی روانه شد طوری که این بازیگر مجبور شد با انتشار پستی از نوید محمدزاده دلجویی کرد. حمید گودرزی نوشت: نوید عزیز طبق تلفنی که با هم صحبت کردیم برات گفتم که من به هیچ عنوان منظورم تو نیستی عزیزم و منظورم ازسینمای زیر پیر هنی سینمای تلخ و نا امید کننده ای میباشد که متاسفانه این روزها سایه اش سینمای ایران را در بر گرفته به هر حال تو یکی از بهترین بازیگران این مملکت هستی.

حمید گودرزی رو در رو با گلزار
حمید گودرزی که بعد از اشکان خطیبی مسابقه پنج ستاره را اجرا کرد، به دلیل شباهتی که این دو مسابقه با هم داشتند ناخودآگاه با هم مقایسه می‌شدند. این موضوع باعث اظهارنظراتی از جانب گودرزی خطاب به گلزار شد.

حمید گودرزی چندی پیش، پستی اینستاگرامی منتشر کرد که انگار کنایه‌ای به مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار بود.

در آن پست جنجالی، حمید گودرزی نوشته بود: «اگر کپی هم می‌کنید، درست کپی کنید.»؛ پستی که خیلی زود با واکنش هواداران محمدرضا گلزار و حمله آن‌ها به صفحه این مجری همراه شد.

او درباره آن اتفاق می‌گوید: «بعد از این‌که این پست را گذاشتم، با یک حمله مجازی مواجه شدم که البته آن هم دست رضا نبود و نیست. من خوش‌بینانه می‌گویم که آن‌ها طرفدار هستند و این پست را دیدند و بهشان برخورد و شروع کردند به بدوبیراه گفتن.»

حمید گودرزی درباره تماسش با محمدرضا گلزار بعد از آن پست هم گفت: «ما با هم تماس داشتیم و به خاطر آن پست، ایشان از دست من دلخور بود و من برایش توضیح دادم که من از کپشن پست اطلاعی نداشتم. دوستی عکس و کپشن را به من داد، من گذاشتم و دو، سه ساعت بعد فهمیدم که کپشن چه بوده و چه جنجالی به پا شده. البته رضا فکر کرده بود ما گفته‌ایم برنامه‌ات کپی نمونه‌های خارجی است و او هم که قبل‌تر درباره این موضوع که مسابقه‌اش کپی است، توضیح داده بود، برای همین‌ هم از این پست ناراحت شده بود. در صورتی که همانطور که گفتم احتمالا هدف تهیه‌کننده ما این بوده که بگوید از برنامه ما کپی می‌کنید.»

حواشی جدایی حمید گودرزی

حمید گودرزی ۲۱ شهریور ۱۳۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج کرد. زندگی این دو بعد از دوازده سال در سال ۱۳۹۵ منجر به طلاق شد.

ماجرایی جدایی وی از جایی آغاز شد که حمید گودرزی در صفحه خود نوشت: من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت.

همین یک جمله کافی بود تا حاشیه های زیادی برای این چهره ایجاد شود، طوری که چند روز بعد همسر حمید گودرزی در نامه ای نوشت: بعنوان دفاع از شراف زن ایران باید اعلام کنم، زندگی من و حمید گودرزی مدت ها پیش به پایان رسیده بود ولی از آن جایی که من زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم و برای حفظ زندگی خود می جنگیدم اما متاسفانه با سواستفاده هایی که از من شد تصمیم به ترک ایران گرفتم، که دوری از وطنم برایم سخت ترین چیز ممکن است.

بعد از این اتفاق حمید گودرزی هم در مصاحبه‌ای به این نامه واکنش نشان داد و گفت در حال جدایی از همسرش است.

خبر ازدواج حمید گودرزی در جشن حافظ

گودرزی دو سال قبل قاطعانه در برنامه زنده اعلام کرد که نمی‌خواهد ازدواج کند، وی در این باره گفت: به هیچ عنوان علاقه‌ای به ازدواج ندارم و بعید می‌دانم هیچ وقت عاشق بشوم.

اما یک سال بعد نظر حمید گودرزی تغییر کرد و در برنامه من و شما گفت: ممکنه ازدواج کنم و تنهایی فقط برازنده خداست.

و سرانجام حمید گودرزی با حضور در جشن حافظ همراه همسرش خبر ازدواجش را رسانه‌ای کرد.

برای حمید گودرزی و همسرش آرزوی خوشبختی می‌کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها