رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 451895

کیهان از تحریم بی بی سی توسط مهاجرانی خوشش نیامد

ساعت24 - وزیر فراری دولت اصلاحات که سال‌هاست به عنوان کارشناس سیاسی بی‌بی‌سی فارسی فعالیت کرده و خصوصا در ایام فتنه ۸۸ پرتحرک بود، با انتشار توئیتی اذعان کرد که به‌دلیل خط مشی بی‌بی‌سی پیرامون هدف‌گیری تمامیت ارضی و وحدت سرزمینی ایران، دیگر در برنامه‌های این شبکه حضور نخواهد یافت.

مهاجرانی نوشت: «برخی دوستان و نیز کامنت‌گزاران پرسیده‌اند، وقتی BBC فارسی درباره تمامیت ارضی و وحدت سرزمینی ایران، از واژگان و ادبیات تجزیه‌طلبان تروریست استفاده می‌کند آیا موجه است که من در برنامه‌های ‌BBC به‌عنوان مهمان شرکت کنم؟! نقد و اشکال وارد است، دیگر در هیچ برنامه BBC شرکت نخواهم کرد.»

یادآور می‌شود هنگام اوج‌گیری فتنه سبز در سال۸۸، مهاجرانی با راه‌اندازی گروهی که شامل سروش، کدیور، عبدالعلی بازرگان و اکبر گنجی هم می‌شد، مدعی ریاست اتاق فکر جنبش سبز در خارج از کشور شد.

این نکته نیز سزاوار یادآوری است که مهاجرانی زمانی در دوره اصلاحات مدعی شد ورودش به سیاست به خاطر نوشیدن شیر درازگوش در کودکی بوده و از سیاست خداحافظی می‌کند. او مدتی در لندن اقامت داشت و داد و ستدها و مراوداتی با رژیم سعودی داشت تا جایی که برای پسر خود از وزارت خارجه عربستان بورسیه گرفت و خود به عضویت مرکزیت سعودی گفت‌وگوی ادیان در وین درآمد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها