رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452006

یک کارگاه لوسترسازی در بازار تهران آتش گرفت

ساعت 24- یک کارگاه تولیدی لوستر در بازار تهران ظهر امروز دچار حریق شد.

style="text-align:justify">حوالی ساعت ۱۲:۴۰ ظهر امروز یک مورد حادثه حریق در یک کارگاه لوستر سازی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۶۷ را به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان پانزده خرداد غربی، خیابان اکبرنژاد اعزام کرد.

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حریق در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه مسکونی که بخش‌هایی از آن به کارگاه لوستر سازی تبدیل شده بود، رخ داده و شعله‌های آتش‌حدود ۸۰ متر مربع از این کارگاه را در برگرفته و در حال سرایت به طبقات بالاتر است که آتش نشانان بلافاصله همزمان با ایمن‌سازی محل، عملیات خود برای اطفای حریق را نیز از چند جهت آغاز کرده و دقایقی بعد از توسعه آن جلوگیری کرند.

عملیات اطفای حریق در این کارگاه ادامه پیدا کرد تا اینکه دقایقی بعد عوامل آتش‌نشانی با نفوذ به کانون آتش، موفق به مهار و اطفای کامل حریق شده و پس از لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

با اطفای حریق، کارشناسان آتش‌نشانی اقدامات خود برای بررسی علت قطعی وقوع حادثه را آغاز کردند که با توجه به آثار موجود، تغییر کاربری و ناایمن بودن کارگاه در وقوع حریق تأثیر زیادی داشته است.

مرکز فرماندهی آتش نشانی تهران با تأیید این خبر اعلام کرد: این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشته و تنها خسارات ریالی به جا مانده از آن بالا بود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها