رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452025

امیرعبداللهیان: سیاست‌های ترامپ محکوم به شکست است

ساعت 24- دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی که به سوریه سفر کرده است تاکید کرد که سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا محکوم بر شکست است.

style="text-align:justify">به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران که به دمشق رفته است با حموده صباغ رئیس پارلمان سوریه دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار درباره راه‌های تقویت روابط پارلمانی و توسعه آن در راستای تامین منافع دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس پارلمان سوریه در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع ثابت دولت ایران در حمایت از ملت سوریه بر همبستگی سوریه با ایران در برابر تهدیدات آمریکا تاکید کرد.

صباغ با اشاره به هماهنگی دائمی بین پارلمان سوریه و ایران در زمینه اتخاذ مواضع یکپارچه در محافل بین المللی در قبال مسائل منطقه و توطئه‌هایی که علیه سوریه و ایران طراحی می‌شود بر عمیق بودن روابط بین دو کشور تاکید کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار بر نقش دو پارلمان در تسریع اجرای مبادلات بازرگانی و روابط اقتصادی بین دو کشور تاکید کرد.

وی افزود: ایران تمام تلاش خود را برای حمایت از سوریه در سطوح سیاسی و اقتصادی به کار خواهد بست.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی پس از این نشست در جمع خبرنگاران از مواضع شجاعانه سوریه و مبارزه این کشور با تروریسم تمجید کرد و گفت: سوریه امروز وارد مرحله جدیدی شده است و موضوع تروریست‌ها در ادلب خاتمه خواهد داده شد.

امیرعبداللهیان بر ضرورت فعالسازی گردشگری به ویژه گردشگری دینی بین دو کشور، توسعه روابط اقتصادی و مقابله با اقدامات ظالمانه یکجانبه علیه دو کشور تاکید کرد.

وی درباره مواضع ایران در قبال تهدیدات آمریکا گفت: سخنان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا متناقض است چرا که او از یک طرف ایران را تهدید و از طرف دیگر به برقراری رابطه با ایران اصرار دارد.

امیرعبدالهیان تصریح کرد: تنها راه ترامپ این است که رفتار خود را تغییر دهد چرا که سیاستی که او در پیش گرفته محکوم به شکست است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها