رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452191

برخورد با بیحجابی مقابله مستقیم با دشمن است

ساعت 24- جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مقابله با بی‌حجابی به معنای مقابله با دشمن و جلوگیری از نابودی خانواده و ارزش‌های دینی و ملی جامعه ایرانی است که در این زمینه نهادهای مختلف مسئول هستند هرچند گاه کوتاهی می‌کنند.

style="text-align:justify">جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مقابله با بی‌حجابی به معنای مقابله با دشمن و جلوگیری از نابودی خانواده و ارزش‌های دینی و ملی جامعه ایرانی است که در این زمینه نهادهای مختلف مسئول هستند هرچند گاه کوتاهی می‌کنند.

سردار ایوب سلیمانی روز سه شنبه در آیین رونمایی از اسناد مربوط به قیام گوهرشاد در گنجینه قرآن و نفایس موزه آستان قدس رضوی افزود: از بین گروه هایی که اقدام به بدحجابی یا بی‌حجابی در جامعه می کنند فقط چهار یا پنج درصد هستند که به صورت سازمان یافته از خارج کشور هدایت می شوند.

وی ادامه داد: برخورد قانونی ما با گروه قلیل و هتاکی صورت می گیرد که از سوی غرب هدایت می شود و قصدش مخالفت با نظام است و هدایت باقی افرادی که حجاب را رعایت نمی کنند نیاز به کار فرهنگی دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در سالهای ۶۹ و ۷۰ که بحث تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی مطرح بود دشمن به صورت مستقیم به ارزشهای اسلامی حمله می کرد اما هم اینک کارکرد دشمن به ارزشهای اسلامی به صورت نرم و با تغییر سبک زندگی مردم یورش برده است.

سردار سلیمانی افزود: وجه بارز جنگ نرم دشمن، ترویج بدحجابی نه در قالب یک مبارزه فرهنگی بلکه در قالب مبارزه سیاسی است لذا آن گروه قلیلی که حجاب را به کلی رعایت نمی کنند با واسطه یا بی واسطه به منشا بیرونی متصل بوده و از خارج کشور هدایت می شوند.

وی تاکید کرد: امروز دست دشمن برای ما رو شده است و ترویج بی حجابی نقشه مستقیم دشمن در شرایط فعلی است و مقابله با بی حجابی به صحنه مبارزه با نظام استکباری تبدیل شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: اقتدار نظام و امکاناتی که این کشور در اختیار نیروی انتظامی گذاشته است مربوط به همین روزهاست و معنا ندارد که خانمی در مشهد در زمان حاکمیت قرآن و ولایت فقیه به وضوح کشف حجاب کند و در خیابان های متعدد در یک روز رویت شود.

سید عبدالله ارجائی از جانشین فرمانده نیروی انتظامی خواست با گروه قلیلی که تعدادشان کم اما اثر کارشان در شکستن فضای معنوی مشهد و دلسرد کردن افراد متدین گسترده است برخورد قانونی شود زیرا دیگر این موضوع قابل تحمل نیست.

وی اضافه کرد: هدایت گروه های دیگر از بدحجابان نیاز به کار فرهنگی دارد که نهادهای فرهنگی در این زمینه باید چاره جویی کنند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها