رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452555

دولت به دنبال جبران کسری بودجه ۹۸

ساعت24-ذعضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس باتاکید بر اینکه دولت به دنبال جبران کسری بودجه ۹۸ است گفت: دولت اراده و برنامه‌ای برای اصلاح ساختار بودجه ندارد.

style="text-align:justify">محمدحسین فرهنگی در خصوص برنامه های دولت برای اصلاح ساختار بودجه، گفت: دولت در جلسه غیر علنی توضیحاتی در مورد اصلاح ساختار بودجه داد، برنامه‌های دولت بیش از آنکه در راستای اصلاح ساختار بودجه باشد گزارشی از جابجایی‌های بودجه سال ۹۸ برای جبران کسری ها بود.

وی اظهار داشت: اظهارات و برنامه هایی که دولت ارائه می‌داد حاوی نکات برجسته برای اصلاح ساختار بودجه نبود، هرچند مشکلات موجود شاید منجر به کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی شود اما این به معنای اراده و برنامه ریزی دولت برای اصلاح ساختار بودجه نیست.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: جابجایی هایی که در بودجه صورت گرفته است عکس العمل شرایطی است که اراده‌ای خارج از دولت و کشور به وجود آورده است بنابراین جلسه غیر علنی در راستای اصلاح ساختار بودجه نبود فقط اطلاعاتی در مورد جابجایی‌های بودجه سال ۹۸ به نمایندگان داده شد.

فرهنگی اظهار داشت: طبق قانون دولت باید برای اصلاح بودجه سال ۹۸ لایحه متمم بودجه ارائه دهد اما به نظر می رسد دولت می‌خواهد از طریق شورای عالی هماهنگی سران قوا مجوز اصلاح بودجه را بگیرد که بنده با این موضوع مخالف هستم، دولت باید از طریق مجلس این اصلاحات را انجام دهد.

وی تأکید کرد: اقدام دولت خلاف قانون اساسی نیست اما روش قانونی و منطقی این است که اصلاح بودجه سال ۹۸ از طریق مجلس انجام شود.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها