رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452781

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از نخستین نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» .

ساعت 24-دکتر حسین مهری از نخستین نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کرد.

خبر
r /> به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، دکتر حسین مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک امروز بیست و نهم تیرماه از این نمایشگاه که با هدف ارائه نیازمندی‌های صنایع کشور و موضوعات داخلی سازی و رونق تولید برگزار می شود بازدید کرد و در نخستین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو که در محل این نمایشگاه با حضور دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت،معدن و تجارت تشکیل شد، حضور یافت.
وی در جریان بازدید از غرفه های مختلف این نمایشگاه و گفتگو با کارآفرینان و صنعتگران اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی سبب بهره مندی تولیدکنندگان از فرصت به کارگیری تجهیزات و قطعات ساخت داخل خواهد بود که با هزینه کمتر در داخل کشور تولید می شود.
دکتر مهری افزود: استفاده از دانش و توان شرکت های دانش بنیان و نوآور نقش بسیار ارزنده ای در زنجیره تامین صنایع خواهد داشت و امکان آشنایی بیشتر کارآفرینان با مراکز تولید علم و فناوری را فراهم خواهد ساخت.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از خروج ارز از کشور و کاهش ریسک تولیدکنندگان لازم است پیوند بین صنایع مختلف تقویت شود تا با تکیه بر پتانسیل شرکت های داخلی نیازهای صنایع بزرگ و حیاتی تامین شود و این نمایشگاه فرصت کم‌نظیری برای کارآفرینان داخلی برای همکاری با صنایع فرادستی است.
همچنین دکتر مهری از غرفه بانک صنعت و معدن در سالن 38B این نمایشگاه بازدید کرد.
مجری این نمایشگاه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) است و علاوه بر آن وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق‌های حمایتی جزو همکاران برگزاری این نمایشگاه هستند.
۹ انجمن تخصصی صنایع و چهار صندوق حمایتی با هدف ارائه تسهیلات به فعالان حوزه نهضت ساخت داخل در این نمایشگاه حضور دارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها