رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452933

واکنش سرپرست تیم ملی والیبال به شایعه پناهندگی «سعید معروف»

ساعت 24-غیبت سعید معروف کاپیتان و سعید رضایی مربی تیم ملی برخی حاشیه ها را در روزهای اخیر به وجود آورد و حتی شایعات عجیبی مثل پناهندگی آنها در برخی از رسانه ها و فضای مجازی مطرح شد.

تیم ملی والیبال ایران در حالی چند روز قبل بعد از حضور در مرحله نهایی لیگ ملت های ۲۰۱۹ در شیکاگو به تهران بازگشت که یک بازیکن و یک مربی تیم ملی در بازگشت همراه سایرین نبودند.

غیبت سعید معروف کاپیتان و سعید رضایی مربی تیم ملی برخی حاشیه ها را در روزهای اخیر به وجود آورد و حتی شایعات عجیبی مثل پناهندگی آنها در برخی از رسانه ها و فضای مجازی مطرح شد.

در این رابطه امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال به "ورزش سه" گفت: این اتفاق قطعا با هماهنگی رخ داده است. من نمی توانم درباره اینکه بازیکن یا مربی تایم استراحت خود را در کجا سپری می کند، تصمیم بگیرم. بلیت معروف و رضایی هم توسط فدراسیون تهیه شده و قطعا همه مسئولان در جریان بودند که این ۲ نفر قرار است چند روز دیگر به تهران بازگردند چون تمرینات قرار بود یک هفته ای تعطیل باشد. واقعا این شایعه عجیب و به ویژه درباره سعید معروف خنده دار است. با توجه به جایگاهی که معروف در ایران دارد، چطور می توانند حتی این شایعه را هم مطرح کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها