رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 453052

کریمی قدوسی: به آقای رحیمی قول سفارت ایران در کابل، درصورت ردصلاحیت داده شده است

ساعت 24-نماینده مشهد با اشاره به حواشی دیرو گفت: آقای رحیمی به شما گفته‌اند که اگر برای مجلس یازدهم رد صلاحیت شدید، شما را سفیر ایران در کابل خواهیم کرد.

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی جواد کریمی قدوسی در واکنش به اظهارات روز گذشته جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده تربت جام گفت: من آقای رحیمی جهان‌آبادی را نمی‌شناسم. در اولین روز تشکیل مجلس که به مرقد حضرت امام رفتیم آخر صف نشسته بودند، کسی آمد کنار من نشست و گفت من رحیمی هستم، گفتم کدام رحیمی؟ پاسخ داد: نماینده تربت جام. گفتم بفرمایید.

نماینده مردم مشهد ادامه داد: رحیمی جهان‌آبادی به من گفت همه از شما می‌ترسند و می‌گویند اگر کریمی به کسی گیر بدهد تا موتورش را پیاده نکند او را رها نمی‌کند. گفتم اشتباه است اگر بگویند مردم به کسی گیر بدهند و موتورش را پیاده می‌کنند، درست است. اگر ایشان مرا دست‌پروده این مکتب می‌دانند حرف الکی نیست.

وی ادامه داد: دیروز اصل صحبت‌های آقای رحیمی که بیان کردند این بود که شما چه کاره مملکت هستید که به رئیس‌جمهور، وزیر و حالا نماینده مجلس گیر می‌دهید؟ به تربت جام آمدید و به مردم گفتید نماینده شما انقلابی نیست. نامه جمع کنید او را رد صلاحیت شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: اولا بنده و شما از رئیس‌جمهور سوال می‌کنیم و به کسی ربطی ندارد، این از وظیفه قانونی ما است. در حال حاضر کشور دچار بحران شده است.

وی ادامه داد: اینکه من برای چه به مشهد آمده‌ام این بود که دعوت برای شرکت در ستاد یادواره شهید عزیزی از مجلس شورای اسلامی شهید اکبر دهقان شدم و من در آنجا نطق کردم که آنها را در فضای مجازی پخش کردند. نطق‌ها و صحبت‌های من درباره انقلاب بود.

کریمی ادامه داد: آقای رحیمی به شما گفته‌اند که اگر برای مجلس یازدهم رد صلاحیت شدید، شما را سفیر ایران در کابل خواهیم کرد اما باید بگویم که شما نه گندم کابل را خواهید خورد و نه عدسی مجلس یازدهم را.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها