رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 453098

وزیر دفاع: قدرت پاسخگویی به هر تهدیدی را داریم /نفتکش ایران را به غلط توقیف کردند، بلافاصله در خلیج فارس با آنها برخورد کردیم

ساعت24-وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به انهدام پهپاد آمریکا در آب‌های خلیج فارس، گفت: پاسخ هوشمندانه نیروهای مسلح به این تجاوز آشکار، نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی در بعد دفاعی و بازدارندگی است.

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین اختتامیه مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده های کارکنان نیروهای مسلح گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی که البته برکات زیادی در ابعاد مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت به جمهوری اسلامی و ایران عزیز و مردم عزیز شاهد هستیم، اهتمام به قران کریم است. در دوران انقلاب اسلامی آموزش قرآن، تدبر در کلام وحی و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه و رسوخ فرهنگ قرآنی در زوایای مختلف جامعه به ویژه درون خانواده‌ها اتفاق افتاد.

اهم اظهارات وزیر دفاع را به نقل از ایسنا می‌خوانید:

* امروز درگیر جنگ اراده‌ها با دشمن هستیم. دشمن می خواهد اراده مردم ایران را سست کرده و با جنایت هایی که انجام می دهد، در صفوف مستحکم ملت رخنه ایجاد کند. هدف غائی دشمن پشیمان کردن مردم از تمسک به کلام وحی است، اما امروز مقاومت و اراده ملت عزیزمان تحت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) روز به روز مستحکم تر و استوارتر جلوه می‌کند.

* به لطف خدا در تمامی حوزه‌های دفاعی و رزمی اعم از حوزه موشکی دریا به دریا، زمین به زمین، هوا به هوا، زمینی، دریایی، هوایی، پدافند و الکترونیک و... پیشرفت کرده‌ایم و این تجهیزات را به دست رزمندگانی برای حفظ و حراست از میهنی می‌سپاریم که شما خانواده‌ها، پشتیبان آنها هستید.

* (با اشاره به انهدام پهپاد آمریکا در آب‌های خلیج فارس): پاسخ هوشمندانه نیروهای مسلح به این تجاوز آشکار، نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی در بعد دفاعی و بازدارندگی است.

* مجموعه نیروهای مسلح با توانایی ساخت و بهره برداری از پیشرفته‌ترین سیستم‌های راداری، تسلیحات هوشمند و پیشرفته با انهدام پهپاد متجاوز ذره‌ای از آمادگی، هوشیاری و اقتدار خود را به دنیا نشان دادند.

* وقتی کشتی حامل نفت جمهوری اسلامی را به غلط توقیف می‌کنند، بلافاصله با کار غیر قانونی آنها در خلیج فارس برخورد می‌کنیم و این یعنی اراده و قدرت پاسخ گویی به هر تهدیدی را داریم و این مقابله توسط رزمندگان مؤمن، شجاع و ولایت‌مداری انجام می شود که با تأسی و پیروی از قرآن در برابر هر ظالم و زیاده خواهی بدون هیچ درنگی ایستادگی می‌کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها