رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 453392

شاهرودی: کالدرون زرنگ باشد راحت با پرسپولیس قهرمان میشود

ساعت 24-چپ‌پای اسبق پرسپولیسی‌ها می‌گوید:«تیمی که برانکو ساخته تا سه سال آینده می‌تواند شانس قهرمان شدن را داشته باشد.»

رضا شاهرودی مدافع و هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که یک پرسپولیسی دو آتشه است، در مورد شرایط این تیم برای فصل آینده گفت: «این تیم به راحتی قهرمان می شود. پیش بینی من. این است که پنج یا شش هفته مانده به پایان فصل، پرسپولیس قهرمانی خود را قطعی کند چون این تیم را می شناسم و می دانم که بازیکنان خوبی دارد. هر کدام از آنها می توانند بهترین شرایط را برای قهرمانی بسازند.»

او که یک بازیکن متخصص در سمت چپ خط دفاع بود، ادامه داد: «فقط در سمت چپ محمد نادری، وحید امیری، محمد انصاری و مهدی ترابی را در تیم می‌بینیم که همه آنها ستاره هستند. با وجود این همه بازیکن مطمئن باشید پرسپولیس قهرمان می‌شود. به عقیده من برانکو تیمی ساخته که حداقل در سه سال آینده همه جام ها را می برد. تیمی را می‌بینید که رقیب پرسپولیس باشد؟ البته من به حواشی همیشگی باشگاه کاری ندارم، خودشان هم می‌دانند که چطور باید شرایط را بسازند ولی از نظر من، برانکو تیمی ساخته که سه فصل پشت سر هم نیز می‌تواند به قهرمانی برسد.»

شاهرودی افزود: «کالدرون اگر زرنگ باشد، همان راه برانکو را می‌رود و از همین راه قهرمانی‌های بیشتری به دست می آورد. او را مربی خوب و مناسبی می بینم و امیدوارم که موفق باشد. پرسپولیس به مربیانی مثل برانکو و کالدرون احتیاج دارد و هیچ مربی ایرانی نمی توانست در این شرایط، هدایت تیم را برعهده بگیرد.»

شاهرودی در مورد اینکه سپاهان، تراکتور، پدیده و سایر باشگاه‌ها نیز تدارک خوبی برای فصل نوزدهم دارند، گفت: «آنها هم کار خودشان را می‌کنند و اتفاقاً همه این باشگاه ها از پرسپولیس پولدار تر هستند و از سوی دیگر، پرسپولیس هم برانکو را از دست داد که ضعیف می‌شود ولی ضعیف ترین پرسپولیس نیز از قوی‌ترین این تیم هایی که گفتید بهترو جنگنده تر است!»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها