رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 453406

قاتل 9سال بعد از جنایت به خانه اش برگشت

ساعت 24-متهم فراری که 9 سال قبل پسر 18 ساله‌ای را کشته بود، در حالی که تصور می‌کرد پرونده این قتل مختومه شده به خانه برگشت اما دستگیر شد.

براساس اطلاعات پرونده صبح روز 8 تیر سال 89، این مرد و دو نفر از دوستانش با پسر 18 ساله‌ای در خانه‌ای مسکونی در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان درگیر شده و او را با ضربات چاقو به قتل رساندند. با اعلام خبر این جنایت به پلیس 2 نفر از متهمان بلافاصله دستگیر شدند و در بازجویی‌ها عامل قتل را دوست فراری‌شان معرفی کردند.

تحقیقات برای دستگیری قاتل آغاز شد اما با توجه به اینکه متهم مدام مخفیگاهش را در شهرهای مختلف تغییر می‌داد ردیابی‌ها برای دستگیری وی بی‌نتیجه ماند.

سرهنگ «ابراهیم ملاشاهی» رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با گذشت 9 سال از این جنایت تلاش برای دستگیری متهم به قتل ادامه داشت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی مبنی بر بازگشت قاتل فراری به شهر زاهدان به‌ دست آمد. به این ترتیب بلافاصله تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی وارد عمل شدند و متهم را در اقدامی غافلگیرانه در محدوده خیابان امیرالمؤمنین(ع) زاهدان دستگیر کردند.

قاتل 27 ساله در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: به خاطر یکسری اختلافات و انتقامجویی آن پسر را کشتم. با این اعتراف پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها