رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 454680

اصلاحیه قانون نظام صنفی به مجلس میرود

ساعت24- رییس مرکز اصناف و بازرگانان ایران گفت: اصلاحیه قانون نظام صنفی به مجلس می‌رود.

div>

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیمان زندی در همایش یک روزه معاونین امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمانهای صنعت،معدن و تجارت افزود: این کمیته مستمراً در دو هفته اخیر جلسه تشکیل می‌دهد و بررسی‌های لازم در حال انجام است و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تا دو هفته آتی این اصلاحیه به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

رییس مرکز اصناف و بازرگانان ایران اضافه کرد: با هدف آرامش بخشی به بازار با تمام اتحادیه‌های همگن جلساتی برگزار می‌شود تا مشکلات و مسائل در این حوزه مورد رسیدگی قرار گیرد.

او ضرورت توجه جامعه صنفی و فعالان صنفی به مساله تنظیم بازار را مورد اشاره قرار داد و گفت: حضور بازرسان اصناف در بازار از اهمیت بالایی برخوردار است، این مهم طبق تکلیفی که برای مرکز امور اصناف در نظر گرفته شده است و لازم است این نکته در کمیسیون‌های نظارت جدی گرفته شود.

زندی گفت: مناسبتهای پیش رو همچون ماه محرم و صفر و بازگشایی مدارس مورد توجه ویژه کمیسیونهای نظارت باید قرار گیرد.

رییس مرکز اصناف و بازرگانان ایران تاکید کرد: شیوه‌نامه برگزاری نمایشگاه‌های بهاره ارسال شده است. در شیوه‌نامه مسئولیتها مشخص شده است. توجه کنید بر این اساس قیمتها در این نمایشگاه‌ها باید ۱۵ تا ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار باشد و این مهم را از همین حالا در دستور کار بررسی قرار دهید.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها