رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 454747

سارق مسلح شرور در اندیمشک دستگیر شد

ساعت24 -فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری سارق مسلح تحت تعقیب به همراه سه نفر از همدستانش توسط پلیس شهرستان اندیمشک خبر داد.

دستگیری
سردار "حیدر عباس زاده" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبر شرارت، ایجاد رعب وحشت برای شهروندان توسط یکی از سارقان مسلح فراری و تحت تعقیب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک قرار گرفت.

سردار عباس زاده تصریح کرد: متهم که دارای سوابق متعدد تیراندازی، سرقت، چاقوکشی، عربده کشی می باشد، با قرار دادن تصاویر خود در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی می کرد، لذا با اقدامات اطلاعاتی محل پنهان شدن وی شناسایی شده و سحرگاه 9 مرداد یک تیم عملیاتی پس از هماهنگی قضائی جهت دستگیری وی به محل اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: شرور تحت تعقیب با بستن سه قبضه کلت کمری به کمرخود، بدون توجه به اخطار، ایست ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی کرد که با واکنش و آتش متقابل پلیس مواجه شد و پس از مجروح شدن، دستگیر گردید.

وی گفت: سه قبضه سلاح کلت کمری به همراه 21 فشنگ جنگی از وی کشف شد .

سردار عباس زاده خاطر نشان کرد: پس از شناسایی این شرور، 3نفر از همدستانش که در اغلب شرارت ها وی را همراهی می کردند در این عملیات دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: متهم دستگیرشده پس از انجام درمان به همراه همدستانش جهت سیر مراحل قانونی و پاسخگویی به اتهامات خود، همراه پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شهرستان شدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها