رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 456176

استقبال آمریکاییها با گلوله پلاستیکی از مهاجران

ساعت 24- بدرفتاری و استفاده از گلوله پلاستیکی علیه پناهجویان در آمریکا جنجالی شده است.

style="text-align:justify">به گزارش نیوزویک، طی چند هفته گذشته بدرفتاری ماموران مرزی آمریکا به اعتصاب غذای برخی پناهجویان بازداشتی در بازداشت‌گاه‌های جنوبی این کشور منجر شده است.

از سوی دیگر منابع خبری اعلام کرده‌اند که ماموران امنیتی آمریکا با گلوله پلاستیکی و گاز فلفل به استقبال پناهجویان اعتصاب کننده رفته‌اند که همین موضوع به افزایش انتقادات از بدرفتاری دولت ترامپ علیه پناهجویان منجر شده است.

گفته شده پناهجویان اعتصاب کننده به سلول انفرادی انتقال و تماس آن‌ها با خانواده‌ها و وکلایشان قطع شده است.

با وجود آن که سخنگوی اداره گمرک و مرزبانی آمریکا استفاده از گاز فلفل علیه پناهجویان را تائید کرده، اما همزمان منکر شلیک با گلوله پلاستیکی به سوی پناهجویان شده، هرچند یک گروه از وکلای مهاجرتی با انتشار عکسی زخمی شدن پناهجویان با گلوله‌های پلاستیکی را تائید کرده‌اند.

این نخستین بار نیست که بدرفتاری با پناهجویان در آمریکا رسانه‌ای می‌شود.

پیش از این نیز بدرفتاری و شرایط نامساعد کمپ‌های مهاجران در آمریکا به بیماری کودکان مهاجر منجر شده بود و از جمله چندین کودک پناهجو در حال حاضر به بیمارستان انتنقال داده شده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در مراکز بازداشتی که این کودکان نگهداری می‌شوند، دسترسی به آب آشامیدنی سالم و غذای کافی وجود ندارد. بسیاری از این کودکان به آنفلوانزا مبتلا شده اند و درمان نشده اند که این باعث گسترش بیماری می‌شود.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها