رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 456587

هشدار سازمان هواشناسی: از تردد و اسکان در کنار مسیل‌ها خودداری کنید

ساعت 24-سازمان هواشناسی از احتمال آب‌گرفتگی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و برخورد صاعقه در برخی مناطق مرتفع کشور خبر داد و به هم‌وطنان توصیه کرد از تردد و اسکان در کنار مسیل‌ها، رودخانه‌ها و همچنین تردد در مناطق مرتفع این نواحی خودداری کنند.

به گزارش سازمان هواشناسی، به علت وقوع بارش‌های رگباری همراه با وزش باد شدید موقت در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۲، ۲۳ و ۲۴ مرداد شاهد وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در مناطقی از جنوب و غرب کشور خواهیم بود.

امروز سه‌شنبه ۲۲ مرداد در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی نقاط هرمزگان، جنوب شرق فارس، غرب و جنوب آذربایجان غربی، برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، کردستان، چهار محال و بختیاری، لرستان، همدان و مرکزی، ارتفاعات شمال و شمال شرق تهران و ارتفاعات شمال غرب سمنان، غرب اصفهان و ارتفاعات شمال خوزستان شاهد وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم بود.

چهارشنبه ۲۳ مرداد برخی نقاط هرمزگان، جنوب شرق و شمال غرب فارس، غرب و جنوب آذربایجان غربی، برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، کردستان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شمال تهران، غرب اصفهان، ارتفاعات شمال خوزستان و پنج‌شنبه ۲۴ مرداد غرب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، برخی نقاط استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان و ارتفاعات شمال خوزستان همین شرایط را دارند که تا اواخر وقت فردا این شرایط در این نقاط ادامه دارد.

بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته شاهد آبگرفتگی و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، رودخانه‌ها و برخورد صاعقه در مناطق مرتفع نقاط ذکر شده خواهیم بود.

همچنین با بروز بارش باران گاهی همراه با رعد و برق در امروز ، احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و برخورد صاعقه در مناطق مرتفع استان‌های گیلان، مازندران، ارتفاعات گلستان و نوار شرقی اردبیل وجود دارد از این رو به هم‌وطنان توصیه شده است از تردد و اسکان در کنار مسیل‌ها، رودخانه‌ها و همچنین تردد در مناطق مرتفع این نواحی خودداری کنند. این شرایط تا آخر وقت امروز ادامه خواهد داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها