رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 456752

تعلیق تماشاگران دوای درد فوتبال است؟

ساعت 24-امیر قلعه‌نویی که با محرومیت از طرف کمیته انضباطی روبه‌رو شده، انتقادهای تندی را نسبت به شرایط فوتبال و جامعه مطرح کرده است.

بعد از جنجال‌های بازی پرسپولیس و سپاهان، کمیته انضباطی تعدادی از اعضای کادرفنی دو تیم را جریمه کرد و حتی بعضی افراد را محروم کرد. بعد از اتفاقات این بازی و محرومیت‌های صادر شده زمزمه‌هایی مبنی‌ بر سنگین‌تر شدن احکام کمیته انضباطی در آینده مطرح شد تا جایی که حتی بحث تعلیق تماشاگران مطرح شد.

امیر قلعه‌نویی درمورد این موضوع گفت: «ما باید این موضوع را ریشه‌یابی کنیم. آیا علت این اتفاقات فقط فوتبال است؟ خیر. دغدغه‌های اقتصادی و بلاتکلیفی جوانان سبب چنین اتفاقی می‌شود. افرادی با مدرک لیسانس و فوق لیسانس به رستوران مراجعه می‌کنند و می‌گوییم حاضریم در هر جایگاهی کار کنیم. علت اینکه در ورزشگاه‌ها تنش ایجاد می‌شود، به بیرون ورزشگاه برمی‌گردد. ما این کارها را محکوم می‌کنیم، اما وقتی بستر آماده نباشد چه می‌شود؟ می‌گویند بهشت دنیوی این است که آرامش داشته باشید. آیا جوانان ما آرامش دارند؟ به نسل جوان و جامعه چه دادیم و توقع داریم چه بگیریم. اگر این مشکلات برطرف شود، می‌بینید جامعه به ورزشگاه می‌آید و جوانان عصای دست فوتبال می‌شوند.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها