رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 456899

فاکس‌نیوز: 56 درصد آمریکاییها از عملکرد ترامپ ناراضی هستند

ساعت24-نتایج نظرسنجی جدید شبکه «فاکس‌نیوز» نشان می‌دهد که میزان نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد رئیس‌جمهور این کشور به 56 درصد افزایش یافته است.

نتایج نظرسنجی شبکه «فاکس‌نیوز» که روز گذشته (چهارشنبه) منتشر شد، حاکی از آن که ۵۶ درصد از مردم آمریکا از عملکرد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا ناراضی هستند.

بنا به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «هیل» وابسته به کنگره آمریکا، نتیجه نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که میزان نارضایتی مردم آمریکا از رئیس‌جمهور کشور خود در مقایسه با ماه گذشته میلادی با افزایش پنج درصدی روبه‌رو بوده است.

طبق این گزارش، در ماه اکتبر سال ۲۰۱۷، میزان نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ معادل ۵۷ درصد بوده است و بنابراین ترامپ تنها یک درصد تا رسیدن به آمار آن زمان فاصله دارد.

این نظرسنجی حاکی از آن است که ۴۳ درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند که از عملکرد ترامپ راضی هستند که در مقایسه با ماه گذشته که ۴۶ درصد بود، کاهش داشته است.

آمار و ارقام فاکس‌نیوز همچنین نشان می‌دهد که ۵۳ درصد از مردان آمریکایی از عملکرد ترامپ ناراضی هستند که این خود یک رکورد تازه به حساب می‌آید. از طرف دیگر، ۴۶ درصد از سفیدپوستان و ۶۴ درصد از طرفداران احزاب مستقل از عملکرد ترامپ رضایت نداشتند.

نظرسنجی فوق در میان یکهزار و ۱۳ نفر از رأی‌دهندگان ثبت‌نام شده سراسر آمریکا و در بین بازه ۱۱ تا ۱۳ آگوست (۲۰ تا ۲۲ مردادماه) با حاشیه خطا منفی و مثبت سه درصد انجام گرفته است.

نظرسنجی فاکس‌نیوز در بحبوحه شرایط پرتنش سیاسی آمریکا انجام شده است که اوایل ماه جاری میلادی، دو تیراندازی مرگبار در ایالت تگزاس و اوهایو صورت گرفت که گزارش‌ها نشان می‌دهد یکی از این تیراندازی‌ها با انگیزه نژادی همراه بوده است.

طبق این گزارش، میزان رضایت مردم آمریکا از واکنش ترامپ به حوادث تیراندازی، تنها ۳۷ درصد بوده است و ۶۴ درصد دیگر معتقدند که دولت ترامپ، آمریکا را در مقابل تیراندازی‌های گسترده ناامن‌تر کرده است.

فاکس‌نیوز همچنین گزارش کرد که ۵۹ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی می‌گویند که از وضعیت اداره کشور بسیار ناخرسند هستند و همین تعداد نیز تأکید دارند که ترامپ کشور را دچار چنددستگی و تفرقه کرده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها