رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457058

دیماریا آماده ثبت بهترین فصل خود با پاری سن ژرمن

ساعت 24-ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن امیدوار است که در فصل جاری بهترین عملکرد خود را با لباس این تیم فرانسوی ارائه کند.

به گزارش اکیپ، پاری سن ژرمن و رن دو تیم سه امتیازی باید در هفته دوم لیگ فرانسه برابر هم قرار بگیرند. این دو تیم در ماه‌های اخیر بازی‌های حساس و مهمی با هم برگزار کردند. رن توانست قهرمان جام حذفی فرانسه شود و در دیدار سوپر جام نیز، پاری سن ژرمن توانست رن را در کشور چین شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

آنخل دی ماریا یکی از آماده‌ترین بازیکنان پاری سن ژرمن درباره این دیدار حساس گفت:‌ هر فصل که شروع می‌شود باید به بهتر بودن و پیشرفت فکر کنید و مهم نیست شما ۲۰ سال داشته باشید یا ۳۰ سال. امسال نهایت تلاش خودم را می‌کنم که بهترین بازی‌های خودم را ارائه دهم. بازی حساسی برابر رن در پیش داریم. ما از کیفیت بالای حریف آگاهی داریم و بازی‌های حساسی در چند ماه اخیر با این تیم داشتیم. باید از اشتباهاتی که قبلا برابر رن داشتیم درس بگیریم و در این دیدار با قدرت کارمان را ادامه دهیم تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

دی ماریای ۳۱ ساله توانست در دیدار سوپرجام در کشور چین گل برتری تیمش را به ثمر برساند و باعث قهرمانی پاری سن ژرمن در سوپر جام شود. او همچنین در لیگ در هفته نخست توانست یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند. پاری سن ژرمن در هفته نخست با ۳ گل نیس را شکست داد. ادینسون کاوانی، کیلیان ام‌باپه و دی ماریا در این دیدار گلزنی کردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها