رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457131

برگزاری 9 بازی در دو هفته اول در هاله‌ای از ابهام!

ساعت 24-لیگ برتر نوزدهم بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، هفته آینده برگزار خواهد شد و بعد از چند هفته تاخیر، شاهد برگزاری دوباره لیگ خواهیم بود.

بعد از اتفاقات ناگوار لیگ برتر هجدهم و حواشی‌های ایجاد شده در استادیوم، فدراسیون فوتبال ایران تا ایجاد امنیت استادیوم‌ها به برگزاری لیگ برتر رضایت نداد، اما بعد از رفع بعضی نواقص، زمان برگزاری لیگ برتر نوزدهم بعد از مدت‌ها مشخص شد و تیم‌ها بعد از انجام قرعه‌کشی رقبایشان را شناختند.

حال با رفع این نواقص حداقلی، از نظر سازمان لیگ ورزشگاه های واقع در استان های اصفهان، خوزستان و بوشهر و استادیوم تیم سایپا در تهران (دستگردی) و شهرخودرو در مشهد (امام رضا) هنوز شرایط لازم برای میزبانی رقابت های لیگ برتر را ندارد. در این میان حضور ورزشگاه هایی مثل نقش جهان و فولاد آرنا و همچنین استادیوم مدرن امام رضا در لیست سیاه سازمان لیگ که از استادیوم های تازه تاسیس و مجهز کشور هستند و همچنین استادیوم فولادشهر که ذوب آهن در آن از رقبای آسیایی اش پذیرایی می کرد، نقطه تعجب برانگیز ماجرا است که هنوز توضیح دقیقی در مورد آن داده نشده. با همه این اوصاف در فاصله یک هفته تا آغاز لیگ نوزدهم هنوز تکلیف استادیوم های میزبان این رقابت ها مشخص نیست. به گونه ای که هنوز معلوم نیست 4 بازی از هفته اول و 5 بازی از هفته دوم در کجا برگزار خواهد شد!

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها