رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457248

زمان آغاز استخدام "معلمان حق‌التدریس" اعلام شد

ساعت24 -معاون وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه چه آموزش و پرورش پول داشته باشد یا نداشته باشد استخدام "معلمان حق‌التدریس" انجام شود، زمان استخدام این دسته از معلمان را اعلام کرد.

معلمان حق‌التدریسی
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه چه آموزش و پرورش پول داشته باشد یا نداشته باشد استخدام "معلمان حق‌التدریس" انجام شود، زمان استخدام این دسته از معلمان را اعلام کرد.

علی الهیار ترکمن درباره وضعیت استخدام معلمان حق‌التدریس اظهار‌ کرد: قانون استخدام معلمان حق‌التدریس باید ظرف مدت سه سال اجرا شود یعنی چه در آموزش‌‌وپرورش امکانات داشته باشیم و چه نداشته باشیم، باید قانون اجرا شود.


وی افزود: درست است که نقدهایی درباره به کارگیری آموزش‌دهندگان نهضت سواد‌آموزی یا برخی از مربیان پیش‌دبستانی مطرح است اما تبدیل وضعیت آنها قانون است و ما موظف به اجرای آن هستیم و دیگر از مرحله نقد گذشته است.


معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره ادعای معلمان حق‌التدریس مبنی بر تخصیص اعتبار 450 میلیارد تومانی در بودجه 98 برای استخدام آنها گفت: زمانی که بودجه سال 98 در حال بررسی بود در جدول شماره 9 و در ردیف 550 هزار، 445 میلیارد تومان اعتبار برای جذب این افراد پیش‌بینی شد اما این موضوع در سقف جدید بودجه که به تأیید سران سه قوه رسیده و ملاک عمل اجرای بودجه در سال 98 است به آموزش و پرورش ابلاغ نشده که ما بخواهیم برای آن تخصیص دریافت کنیم.


الهیار ترکمن متذکر شد: با این وجود ما باید قانون را اجرا کنیم و نباید به فکر "پول" بود؛ از مهر ماه به بعد وارد فرآیند جذب این نیروها خواهیم شد و چه آموزش و پرورش پول داشته باشد یا نداشته باشد، استخدام این افراد ظرف 3 سالی که در متن قانون مشخص شده، باید اجرا شود.

منبع:تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها