رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457260

پسر15ساله و دختر13ساله روبروی قاضی/آویسا: امین مرا به مسافرخانه برد و آزار داد/ امین: او با اراده خودش آمد،پول اتاق را هم خودش داد

ساعت 24-صاحب یک مسافرخانه که اتاقی را به دختر و پسر نوجوانی اجاره داده بود دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که دختر و پسر نوجوان در اتاق اجاره ای با خوردن قرص برنج به استقبال مرگ رفته بودند اما معجزه آسا زنده ماندند.

خودکشی دختر و پسر نوجوان

رسیدگی به این پرونده از اوایل تابستان امسال به دنبال شکایت پدر و مادر یک دختر ۱۳ ساله به نام آویسا آغاز شد. آن ها که به پلیس آگاهی رفته بودند از پسر ۱۵ ساله ای که دخترشان را در یک مسافرخانه در حوالی میدان شوش آزار داده بود شکایت کردند.

با این شکایت پلیس ماجرا را پیگیری کرد و آویسا به پزشکی قانونی معرفی شد. در حالی که پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرده بود این دختر مورد آزار قرار گرفته است مادر وی به ماموران پلیس گفت: مدتی بود به رفتارهای دخترم مشکوک شده بودم. او زمان زیادی را در فضای مجازی می‌گذراند .چند بار به او تذکر داده بودم اما گوشش بدهکار نبود. حتی دخترم چند بار به بهانه رفتن به خانه دوستانش دیر از مدرسه به خانه برگشت. تا این که به رابطه پنهانی او با یک پسر ۱۵ ساله به نام امین پی بردم.

من چند بار از دخترم خواستم تا رابطه اش را با امین تمام کند اما آویسا می‌گفت آن ها فقط در فضای مجازی با هم در ارتباط هستند.

وی ادامه داد: چند روز پیش دخترم از یک مسافرخانه در حوالی میدان شوش با من تماس گرفت و گفت با امین به آن جا رفته است و قصد دارد با خوردن قرص برنج به زندگی اش پایان دهد .من که از شنیدن این حرف شوکه شده بودم ماجرا را به همسرم گفتم و بلافاصله به آدرس مسافرخانه ای که آویسا داده بود رفتیم. دخترم و امین در اتاق اجاره ای قرص برنج خورده بودند. ما بلافاصله آن ها را به بیمارستان رساندیم که خیلی زود تحت درمان قرار گرفتند و معجزه‌آسا زنده ماندند . حالا از امین که دخترم را اغفال کرده و آزار داده است و همچنین از صاحب مسافرخانه ای که اتاقی را به آن ها اجاره داده بود شکایت دارم.

بازداشت مرد مسافرخانه دار

به دنبال این شکایت امین ۱۵ ساله که به تازگی از بیمارستان ترخیص شده بود بازداشت شد اما ادعا کرد آویسا با میل خودش همراه او به مسافرخانه رفته بود. صاحب مسافرخانه نیز که مردی ۴۰ ساله به نام امیر بود بازداشت شد و آن ها دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند .

در ابتدای جلسه پدر آویسا به تشریح شکایت اش پرداخت و برای امین به اتهام آزار دخترش و برای صاحب مسافرخانه به اتهام معاونت در زنا مجازات خواست. سپس دختر 13ساله در جایگاه ویژه ایستاد و گفت :یک روز که از مدرسه به خانه بر می گشتم امین را دیدم .او شماره تلفن اش را به من داد و از من خواست تا با او تماس بگیرم و این شروع آشنایی ما با هم بود .بعد از آن امین مدام در تلگرام برایم پیام می فرستاد و به من ابراز علاقه می‌کرد. او با حرف هایش مرا فریب داد و از من خواست تا با هم رابطه برقرار کنیم اما قبول نکردم تا این که او مرا به مسافر خانه ای کشاند و آن جا مرا آزار داد. سپس از من خواست تا با هم قرص برنج بخوریم و خانواده هایمان را تهدید به خودکشی کنیم تا برای ازدواج ما با هم راضی شوند .

سپس پسر ۱۵ ساله به دفاع پرداخت و گفت: من در راه مدرسه با آویسا آشنا شدم و با هم تلگرامی در ارتباط بودیم .من مسافر خانه ای را می شناختم که اتاق هایش را اجاره می‌داد اما پولی برای اجاره اتاق نداشتم. به همین دلیل یک هفته بعد از آشنایی ما موضوع را به آویسا گفتم و او کارت عابر بانک مادرش را برداشت و همراه من آمد .ما مبلغ ۱۳۰ هزار تومان در ازای اجاره اتاق به صاحب مسافرخانه دادیم .من آویسا را آزار ندادم و او با میل خودش با من رابطه برقرار کرد .چون می دانستیم خانواده هایمان به ازدواج ما با هم راضی نمی شوند تصمیم گرفتیم قرص برنج بخوریم.ما با خانواده‌هایمان تماس گرفتیم و سپس قرصی را که از قبل تهیه کرده بودیم خوردیم.

سپس صاحب مسافرخانه به دفاع پرداخت و منکر اتهام معاونت در زنا شد. وی گفت : قبول دارم اتاقی را به دختر و پسر نوجوان اجاره دادم اما نمی دانستم آن ها با هم محرم نیستند. وی ادامه داد: دختر نوجوان حالا ادعا می کند امین او را آزار داده است اما من شاهد بودم او با رضایت خودش به مسافر خانه ام آمد و حتی پول اجاره اتاق را نیز از کارت عابر بانکی که همراه داشت به من پرداخت .

بنابر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها