رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457361

پذیرش کنکوریهای مجاز نشده و افراد ثبت‌نام نکرده در کنکور

ساعت 24- معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری۹۸ از سوی سازمان سنجش گفت: دانشگاه پیام نور، امسال نیز در تمامی گروه های آزمایشی؛ علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی ، علوم انسانی و هنر پذیرای داوطلبان علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه است.

style="text-align:justify">دکتر مرتضی محسنی با اعلام این خبر گفت: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده اند نیز می توانند در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور که گزینش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) صورت می گیرد، ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: داوطلبانی که در کنکور شرکت نکرده اند نیز می توانند در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ویژه مهرماه سال ۹۸ ثبت نام کنند.

وی افزود: طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ ۱۷ بهمن ماه ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ، آن دسته از متقاضیانی که علاقه مند به تحصیل در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور هستند می توانند با مراجعه به سامانه پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال ۱۳۹۸ در سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

محسنی مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون(صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) را تا ۶ شهریورماه سال ۹۸ عنوان و اظهار کرد: علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اطلاعیه سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی با اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه به دلیل دارا بودن شیوه های خاص آموزشی و کیفیت مطلوب، شیوه آموزش نیمه حضوری و الکترونیکی دانشگاه پیام نور بهترین فرصت تحصیل را به ویژه برای شاغلین و افرادی که به هر دلیل نمی توانند در کلاس درس حضور یابند، فراهم می آورد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی یادآور شد: تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو، آزمون های متمرکز و سراسری، برگزاری آزمونهای آنلاین از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور است که این دانشگاه را از سایر دانشگاه ها متمایز می کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، کلیه داوطلبان می توانند از طریق لینک های موجود در متن خبر در پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir به دفترچه راهنمای ثبت نام، سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و همچنین اطلاعیه سازمان سنجش دسترسی یابند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها