رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457539

عبور و مرور پرحجم در محورهای غرب تهران

ساعت 24-رئیس پلیس راه غرب استان تهران از عبور و مرور پرحجم در محورهای مواصلاتی غرب استان تهران و بار ترافیکی سنگین در آزادراه‌های تهران-قم و تهران-ساوه خبر داد.

style="text-align:justify">سرهنگ قباد قیطاسی رئیس پلیس راه ویژه غرب استان تهران‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک عید سعید غدیر در خصوص وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی غرب استان تهران اظهار داشت: هم‌اکنون در محورهای مواصلاتی غرب تهران عبور و مرور به صورت پرحجم در جریان است و با توجه به در پیش بودن عید سعید غدیر در آزادراه تهران به قم شمال به جنوب و در آزادراه تهران-ساوه مسیر شمال به جنوب حجم سنگین ترافیک را شاهد هستیم.

وی افزود: بار ترافیکی سنگین در محور تهران به شهریار نیز برقرار است و تا این لحظه به حمدالله مشکل خاصی را مواجه نبودیم و در سایر محورها نیز عبور و مرور به صورت عادی در جریان است.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران بیان داشت: هموطنان عزیز مدیریت زمان سفر را در هنگام آغاز و پایان مسافرت در اولویت قرار داده و به گونه ای بازگشت خود را زمان بندی کنند تا به ساعات پیک ترافیک برخورد نکنند و استراحت کافی را در طول سفر مدنظر قرار دهند.

سرهنگ قیطاسی با بیان اینکه ماموران پلیس راه ویژه غرب استان تهران با آمادگی صددرصدی و به صورت شبانه‌روزی در این ایام در سطح محورها حاضر هستند، تصریح کرد: رانندگان از عجله و شتاب، سبقت، سرعت و انجام هرگونه حرکات مارپیچ و تخلفات حادثه ساز خودداری کنند و رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودردی جلویی را همواره در نظر داشته باشند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها