رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457548

جزئیات تازه از مرگ خانواده ۵ نفره در جزیره لاوان

ساعت24- رئیس پلیس آگاهی هرمزگان جزئیات تازه ای از مرگ خانواده ۵ نفره در جزیره لاوان اعلام کرد.

style="text-align:justify">عبدالمجید کرمی اظهارداشت: در پی اعلام و اطلاعات مردمی مبنی بر مرگ دسته جمعی یک خانواده در جزیره لاوان بلافاصله عوامل انتظامی شهرستان بندرلنگه و دو اکیپ از مأموران مبارزه با قتل و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند.
وی افزود: برابر بررسی‌های انجام شده مشخص شد اعضای یک خانواده که به عنوان کارگر شرکت پالایش نفت به مدت سه ماه در جزیره لاوان سکونت داشته‌اند در منزل ویلای و مسکونی به طرز مشکوکی فوت کرده‌اند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان هیچ گونه دلیل و مدرکی دال بر وقوع جنایت در آن محل به دست نیامده گفت: طبق بررسی اولیه پزشک قانونی و کالبدشکافی اجساد مشخص شد از فوت اعضای این خانواده ۵ نفره که شامل پدر، مادر، دو دختر و یک پسر بوده قریب به بیست روز گذشته که بر اثر گرمای زیاد متاسفانه اجساد دچار فساد شده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه برابر اعلام اولیه پزشک قانونی فوت اعضای این خانواده بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکرن ناشی از سهل‌انگاری خود خانواده بوده است خاطرنشان کرد: بررسی کارشناسی و تخصصی علت فوت این خانواده در حال بررسی است و پس از دریافت نظریه کتبی پزشک قانونی مراتب به اطلاع شهروندان می‌رسد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها