رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457625

مادر آزارگر به ۲۰ سال زندان محکوم شد

ساعت 24- یک مادر آزارگر که پسر سالمش را به 13 عمل جراحی بیفایده کشانده بود به علت آزار فرزندش و سوءاستفاده از پزشکی متهم به دو دهه زندان شد.

style="text-align:justify">یک مادر آزارگر که پسر سالمش را به 13 عمل جراحی بیفایده کشانده بود به علت آزار فرزندش و سوءاستفاده از پزشکی متهم به دو دهه زندان شد.
این مادر تگزاسی فرزند سالم خود را مجبور به تحمل تمهیدات پزشکی غیر ضروری کرد، آن هم در شرایطی که این اقدامات الزامی به نظر نمی رسیدند. این زن در نهایت فرزندش را به سیزده عمل جراحی غیر ضروری واداشت.

کایلن بوون ، 35 ساله به دلیل صدمه مکرر به پسرش که اکنون 10 سال دارد و از 11 ماهگی از سوی مادرش تحت فشار بود متهم شناخته شد. در این مدت مادر این پسر فرزندش را به بیش از 320 بیمارستان و مرکز پزشکی برد. مقامات پزشکی گفتند که به نظر می رسد این مادر به نوعی بیماری روانی مبتلا است که بر اساس آن فرزندش را قربانی وسواس های عجیب خود می کند و به عنوان وسیله ای برای جلب توجه در مورد علائم پزشکی کودک خود دروغ می گوید، اغراق می کند یا کاملاً علائمی جدید را اختراع می کند.
از آنجا که پزشکان اغلب به توضیحات والدین در مورد بیماری کودکان اعتماد دارند در نتیجه به صحبت های این مادر در مورد فرزندش اعتماد می کردند و در نتیجه کودک بی نوا آزمایشات، روشهای تشخیصی و حتی جراحی های غیر ضروری و گاه دردناک را انجام می داد.

گفته می شود که بوئن پسر خود را با لوله تغذیه ای که مستقیماً در روده کوچک او قرار داده شده تغذیه می کند و در نتیجه با این کار فرزندش را مستعد چندین عفونت خونی خطرناک کرده است. مقامات پزشکی گفتند که او سعی کرده کریستوفر را در لیست پیوند ریه قرار دهد او حتی شروع به جمع آوری کمک خیریه برای این عمل کرده بود.

در نهایت بیمارستان ها شروع به پر کردن فرم های کودک آزاری علیه این مادر کردند و از زمانی که کریستوفر 8 ساله بود وی را تحویل بهزیستی و سپس پدرش دادند. حال عمومی کریستوفر اکنون کمی بهتر است و مادرش نیز با حکم بیست سال زندان رو به روست.

انتخاب

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها