رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457672

یاشار برای دومین قتل هم از خانواده مقتول رضایت گرفت و اعدام نشد

ساعت 24-مرد قاتل که یک بار از چوبه دار نجات پیدا کرده بود پس از آزادی بار دیگر مرتکب قتل شد و پرونده‌اش به دادگاه کیفری استان تهران رفت اما این بار نیز توانست با جلب رضایت خانواده مقتول از مجازات قصاص رهایی یابد.

قتل
یاشار که در سال 75 در پی نزاع دسته جمعی پسر جوانی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود پس از دستگیری و محاکمه به قصاص محکوم شد اما توانست پیش از اجرای حکم رضایت اولیای دم را جلب کند و پس از شش سال حبس از زندان رهایی یابد اما یاشار پس از آزادی بار دیگر در جریان نزاعی خیابانی فردی را به خاطر چشم در چشم شدن با چاقو به قتل رساند.

این متهم 40 ساله در نخستین جلسه دادگاه‌اش به قاضی گفت: مدتی پس از آزادی، ناخواسته مرتکب قتل شدم و تقاضای عفو و بخشش دارم.می دانم اشتباه بزرگی را مرتکب شدم و حالا از خانواده مقتول می‌خواهم مرا ببخشند.
اولیای دم که تا پیش از جلسه دادگاه برای او درخواست قصاص کرده بودند با اعلام رضایت از قصاص وی گذشتند، بدین ترتیب این متهم برای دومین بار هم موفق شد رضایت اولیای دم را جلب کند. این متهم که از سال 85 تاکنون در زندان به سر می‌برد با درخواست اعمال ماده 429 از قضات دادگاه خواست به وضعیتش رسیدگی کنند.
او درباره قتل‌هایی که مرتکب شده گفت: من در آستانه جوانی پسری را کشتم، می‌دانم که نادانی کرده‌ام فکر می‌کردم داشتن چاقو برایم ابهت می‌آورد اما همین چاقو باعث تباه شدن بخش زیادی از زندگی‌ام شد. من متنبه شده‌ام و حالا تقاضای بخشش دارم.
پس از پایان اظهارات متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها