رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457684

قاضی به محض مشاهده مقتول در صحنه قتل فجیع، او را شناخت

ساعت 24-ساعت 2 بعدازظهر یک شنبه گذشته (بیست و هفتم مرداد) ناگهان فریادهای دلخراش مرد 42 ساله ای که در حال گریز از چنگ مهاجمان نقابدار بود، آرامش اهالی خیابان شهید علیمردانی 31 را به هم ریخت! دو جوان که شیء برنده ای شبیه خنجر را بر سر چماق بسته بودند به دنبال مردی می دویدندکه وحشت زده در حال فرار بود.

تعدادی از اهالی محل که بیشتر آن ها زن بودند با شنیدن جیغ و فریادهای هولناک، از خانه هایشان بیرون آمدند و حیرت زده چشم به صحنه ای مرگبار دوختند!

مرد 42 ساله که دیگر پاهایش توان فرار را از دست داده بود، در یک لحظه به زمین افتاد که در همین فاصله مهاجمان نقابدار به او رسیدند و ضربات مهلک چماق نیزه گونه را بی رحمانه بر نقاط مختلف پیکر وی وارد آوردند.

با تجمع اهالی محل و تماس با پلیس 110، دو مهاجم سنگدل، پیکر غرق در خون مرد 42 ساله را رها کردند و سوار بر یک دستگاه پراید 111 سفیدرنگ از صحنه حادثه گریختند. دقایقی بعد نیروهای امدادی اورژانس، مرد مجروح را در حالی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال دادند که او آخرین نفس هایش را می کشید.
همزمان با انتقال مجروح این حادثه تاسف بار به مرکز درمانی، تحقیقات نیروهای اطلاعات و تجسس کلانتری 24 میرزاکوچک خان مشهد نیز در محل وقوع حادثه آغاز شد. اما ساعتی بعد خبر مرگ مرد 42 ساله در بی سیم های پلیس پیچید و این گونه پرونده جنایی دیگری روی میز قاضی ویژه قتل عمد مشهد گشوده شد.
قاضی با صدور دستورات تلفنی برای ردزنی پراید 111 و حفظ صحنه جرم توسط نیروهای انتظامی، خود نیز عازم خیابان سی و یکم شد اما با مشاهده جسد مرد 42 ساله که «سیدمهدی-ح» نام داشت بلافاصله او را شناخت چرا که او و برخی از بستگانش به دلیل اختلافات خاص خانوادگی پرونده ای در دادسرای مشهد در حال رسیدگی داشتند.
این گونه بود که عاملان این جنایت وحشتناک شناسایی شدند و تاکنون حدود پنج نفر از افراد مرتبط با این پرونده جنایی در حالی دستگیر شده اند که سرنخ هایی از این پرونده و عوامل فراری آن به شهرستان سرخس کشیده شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها