رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457792

طرز تهیه مینی چیزکیک با طعم چای سبز | نحوه تهیه چیز کیک توت فرنگی

مینی چیزکیک با طعم چای سبز یک چیز کیک لذیذ و با ظاهری خیره کننده است که نحوه آماده سازی آن نیازمند کمی تبحر است در این مطلب می خواهیم شما را با نحوه تهیه این چیز کیک لذیذ و مقوی آشنا کنیم.

مینی چیز کیک با طعم چای سبز
html>

در اینجا می خواهیم آموزش مینی چیز کیک خوشمزه با طعم چای سبزرا برای شما ارائه دهیم دراین دسر لازم نیست چای سبز نوع خاصی را استفاده نمایید با هر نوعی که در دسترستان است این چیز کیک خاص و خوشمزه را تهیه بفرمائید . این چیز کیک عالی می تواند زینت بخش در مهمانی ها و تولد های شما باشد و لحظات شادی را در کنار عزیزانتان داشته باشید .پیشنهاد می کنم حتما آن را تهیه نموده و لذت ببرید.

طرز تهیه مینی چیز کیک با چای سبز

طرز تهیه مینی چیزکیک با طعم چای سبز

مواد لازم :

بیسکویت اورئو : 135 گرم اسانس وانیل: یک قاشق چای خوری
کره : 2 قاشق سوپ خوری توت فرنگی: 12 عدد
پنیر خامه ای : 450 گرم چیپس شکلات سفید: یک پیمانه
شکر: دوسوم پیمانه خامه : یک چهارم پیمانه
تخم مرغ : 2 عدد شکلات نیمه شیرین: 120 گرم
پودر چای سبز: 2 قاشق سوپ خوری

طرز تهیه:

مرحله اول:

در ابتدا پس از تهیه مواد لازم و آماده کردن مواد بیسکویت اوروئی را که گفتیم به صورت در شت خرد نمایید را با کره که آب کرده بودید قاطی نمایید تا خمیر یکنواختی حاصل گردد.

مرحله دوم:

سپس خمیر که آماده نمودید را کف قالب مافین با قاشق به صورت یکنواخت بریزید و با همان قاشق یک فشار هم بدهید و برای مدت زمان هفت دقیقه در فر بگذارید ( حتما از قبل فر را روشن نمایید تا گرم شود فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد مطابق با 350 درجه فارن هایت قرار دهید.)

مرحله سوم:

در اینجا می خواهیم بخش رویه کار را آماده نماییم برای تهیه لایه رویی، پنیر خامه ای له شده و شکر را با میکسر برای مدت زمان یک دقیقه مخلوط نموده تا مواد یک دستی حاصل گردد .سپس تخم مرغ ها را دانه دانه اضافه نموده و مرتب هم بزنید تا مخلوط گردد.

مرحله چهارم:

در مرحله بعد پودر چای سبز که در دسترس داریم و اسانس وانیل را بیافزایید و به هم بزنید.این موادی که ذکر شد را وقتی خوب با هم ترکیب نمودید را در داخل کاپ کیک ها بر روی لایه بیسکویت قرار دهید و به مدت زمان بیست دقیقه در فر بگذارید (حتما فر را از قبل گرم نمایید میزان دمای مورد نظر ما 150 درجه سانتیگراد مطابق با 300 درجه فارن هایت می باشد قرار دهید.

مرحله پنجم:

حالا آنها را از فر خارج نموده و پس از زمانی ‌که کاملا خنک گردید، برای مدت زمان چندین ساعت در یخچال بگذارید تا به اصطلاح خودش را بگیرد.سپس برای تزئین مینی چیز کیک مان شکلات سفید را آب نمایید بهتر است به روش بن ماری یعنی حرارت غیر مستقیم ذوب نمایید می توانید شکلات را در ظرفی بریزید و روی کتری قرار دهید تا ذوب گردد یا داخل ماکروفر بگذارید و شکلات را آب نمایید.

مرحله ششم:

در مرحله بعد توت فرنگی های خوشمزه را در داخل شکلات سفید قرار دهید و با تامل و زیبایی روی مینی چیز کیک ها بشانید.همانطور که می بینید به شکل قشنگی توانستیم مینی چیز کیک ها یمان را تزئین نماییم.

مرحله هفتم:

حالا به سراغ خامه می رویم همانطور که گفتم خامه پر چرب بهتر است خامه پرچرب و شکلات نیمه شیرین را هم به روش بن ماری یعنی حرارت غیر مستقیم که توضیحات آن را گفتیم باهم ترکیب نمایید، تا شکلات آب گردد و مخلوط یک دستی به دست آید.

مرحله هشتم:
بعد از اینکه زمانی گذشت و ترکیب خامه و شکلات کاملا خنک گردید مواد حاصله را روی توت فرنگی ها بریزید تا تزئیناتمان کامل گردد و شکل زیبا تری بگیرد بعد داخل یخچال گذاشته تا خنک تر شود و آماده سرو گردد.


حتما این چیز کیک های زیبا و خوشمزه را تهیه نمایید و نوش جان نمایید و از ترکیب این مواد و طعم دلپذیر آن لذت ببریید.

چیز کیک توت فرنگی

طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی

مواد لازم:

توت فرنگی ۲ پیمانه وانیل ۱ ق چایخوری
شکر ۳/۴ پیمانه خامه ۱ پیمانه
پنیر خامه ای ۲۲۵ گرم بیسکوییت پودر شده

طرز تهیه:

مرحله اول:

در ابتدا به وسیله غذا ساز یا مخلوط کن باید توت فرنگی ، شکر و وانیل را کاملا بصورت پوره دربیاورید سپس خامه و پنیر خامه ای را اضافه نماید و خوب مخلوط کنید.

مرحله دوم:

سپس مواد را داخل فریزر بگذارید تا بخوبی سفت شود حالا میتوانید با بیسکوییت تزیین کنید و سرو نمایید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها