رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457836

دوست چوپان به او گفت سگها را ببند،از آنها می ترسم/ ساعتی بعد،او گوسفندها را برد!

ساعت 24-عضو یک باند سرقت احشام که به بهانه همنشینی با چوپان وارد باغ شده بود، راز سرقت مسلحانه خشن را فاش کرد.

فرمانده انتظامی طرقبه و شاندیز در تشریح ماجرای سرقت مسلحانه احشام در بولوار شاهنامه گفت: دقایق اولیه بامداد بیست و هشتم مرداد، مالک چندین راس گوسفند وحشت زده با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و مدعی شد که سارقان مسلح با بستن دست و پاهای وی و یکی از دوستانش، هفت راس گوسفند او را که با گرفتن تسهیلات از بهزیستی خریده بود، با استفاده از دو دستگاه پراید به سرقت برده اند!

ماجرای‌همنشینی‌دزدوچوپان!

سرهنگ اکبر حسین پور افزود: در پی اعلام این گزارش، بلافاصله گروه ورزیده‌ای از نیروهای آگاهی شهرستان طرقبه و شاندیز با حضور شبانه در محل وقوع جرم به تحقیق در این باره پرداختند.

وی تصریح کرد: شاکی پرونده درباره چگونگی ماجرای سرقت مسلحانه به کارآگاهان گفت: به درخواست دوستم که به تازگی با هم آشنا شده ایم برای دور هم نشینی به درون باغ رفتیم، ولی دوستم «سعید» از سگ‌ها می‌ترسید به همین دلیل از من خواست تا آن‌ها را به بند بکشم! من هر چه اصرار کردم که آن‌ها با تو کاری ندارند او قبول نکرد! برای این که دوستم اذیت نشود، سگ‌ها را بستم!

ولی ساعتی بعد هنگامی که شب به نیمه نزدیک می‌شد، صدای پارس سگ‌ها بلند شد. دوستم از من خواست به پشت در باغ سری بزنم چرا که آن جا سر و صدا بود! وقتی در باغ را باز کردم ناگهان چند نفر با شمشیر و اسلحه روی سرم ریختند و مرا کتک زدند سپس مرا به داخل اتاقک باغ بردند و دست و پاهای من و «سعید» را با چسب بستند.

آن‌ها سپس گوسفندانم را با دو دستگاه پراید در حالی سرقت کردند که خودروی دوستم را نیز با خود بردند! بعد از آن با تلاش زیاد دست و پایم را باز کردم و با کمک گرفتن از باغداران محل با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم! سرهنگ حسین پور در ادامه این ماجرا افزود: به دنبال اظهارات این مرد که خود را چوپان گوسفندان معرفی می‌کرد، کارآگاهان به دوست چند ساعته چوپان مظنون شدند و او را مورد بازجویی‌های فنی قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: «سعید» که در بازجویی‌ها به تناقض گویی افتاده بود، راز سرقت و همنشینی با چوپان را فاش کرد و گفت: نقشه سرقت گوسفندان چوپان را کشیده بودیم به همین دلیل من با او طرح دوستی ریختم و برای شب نشینی به باغ او رفتم وقتی چوپان سگ‌ها را بست با همدستانم تماس گرفتم و آن‌ها طبق نقشه وارد باغ شدند و دست و پاهای مرا نیز بستند تا چوپان به من مشکوک نشود! فرمانده انتظامی طرقبه و شاندیز تصریح کرد: در پی اعترافات این متهم و تا سپیده دم روز بیست و نهم مرداد، کارآگاهان در چند عملیات هماهنگ همه اعضای باند را دستگیر و گوسفندان سرقتی را نیز در بولوار شاهنامه کشف کردند.

سرهنگ اکبر حسین پور با اشاره به این که اسلحه به کار گرفته شده در ماجرای سرقت قلابی است، اضافه کرد: با توجه به سرقت‌های مشابه دیگر، این پرونده در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفته است تا بررسی‌های بیشتری در این باره انجام شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها