رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457858

قدیری ابیانه: پایداریها باید وارد ائتلاف اصولگرایان شوند /کمالی: شاید برخی اصلاح‌طلبان لیست مستقل بدهند

ساعت 24-حمدحسین قدیری ابیانه گفت: همه دشمنان خارج‌نشین با تمام قوا سعی کردند که جبهه اصولگرایی پیروز انتخابات نباشد. اکنون هم همین وضعیت وجود دارد و رسانه‌های بیگانه تریبون اصلاح‌طلبان هستند. در این شرایط اصولگراها باید دقیق و منسجم عمل کنند.

محمدحسین قدیری ابیانه
محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا باور دارد که ائتلاف میان اصولگرایان یک ضرورت است و باید این مهم محقق شود. او درباره این موضوع گفت: «اجماع سراسری یک ضرورت قطعی برای جبهه اصولگرایی است و این اجماع به وضعیت کشور و برون‌رفت از مشکلات سراسری کمک می‌کند. شاید تمام نامزدهای تمام گروه‌ها نتوانند وارد لیست ائتلافی بشوند اما بی‌تردید تلاش برای اجماع مفید خواهد بود زیرا که حضور اسلام‌گرایان و وفاداران به انقلاب و وطن می‌توانند در مجلس حضور موثری داشته باشند».

او درباره جایگاه جبهه پایداری در ائتلاف اصولگرایان اظهار کرد: « بی‌تردید جبهه پایداری باید بخش مهمی از ائتلاف اصولگرایان باشد و دیگر طیف‌ها نباید تحت تأثیر تبلیغات منفی علیه این طیف قرار بگیرند. آنها هم باید تلاش کنند تا در ائتلاف حضور داشته باشند تا به یک لیست واحد دست یابیم؛ از سوی دیگر فعالان سیاسی اصولگرا هم باید به مطالبات پایداری‌ها توجه کنند و دست‌ِکم بخشی از مطالبات آنها را در هدف‌گذاری‌های ائتلاف لحاظ کنند.»

او در پاسخ به این پرسش که چه قدر شانس پیروزی اصولگرایان را در قبال اصلاح‌طلبان بالا می‌دانید، گفت: «کارگزاران و اصلاح‌طلبان بسیار ضعیف شده‌اند و سرمایه اجتماعی بالایی ندارند و حتی کسانی که از اصلاح‌طلبان حمایت می‌کردند هم اکنون پشیمانند؛ مثلا آقای زیباکلام مدام می‌گوید که برای حمایت از روحانی از مردم فحش می‌خورم؛ از سوی دیگر دشمنان نظام تلاش می‌کنند تا به هر قیمتی اصولگرایان پیروز نشوند. دشمنان همواره تمایل داشته‌اند که جناح اصلاح‌طلب روی کار بیاید. به‌یاد داریم که در انتخابات سال۹۶ می‌گفتند اگر رئیسی روی کار بیاید دلار ۵ هزار تومان می‌شود. همه دشمنان خارج‌نشین با تمام قوا سعی کردند که جبهه اصولگرایی پیروز انتخابات نباید. اکنون هم همین وضعیت وجود دارد و رسانه‌های بیگانه تریبون اصلاح‌طلبان هستند. در این شرایط اصولگراها باید دقیق و منسجم عمل کنند».

می‌خواهیم با مجموعه اصلاح‌طلبان ائتلاف کنیم اما...

منبع : نامه نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها