رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457870

فتاحی: هواداران داوطلب به اجرای بهتر سیستم هوشمند ورزشگاه‌ها کمک میکنند

ساعت 24-رییس سازمان لیگ با اشاره به آغاز فروش بلیت اینترنتی و کنترل الکترونیکی ورود و خروج تماشاچیان از بازی ابتدایی لیگ نوزدهم گفت: باشگاه‌ها قول دادند که با تعدادی از هواداران‌شان که داوطلب شده‌اند مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

سعید فتاحی، رییس سازمان لیگ صبح پنج‌شنبه در یک برنامه تلویزیونی گفت: سیستمی فروش کاملا الکترونیکی از امروز در لیگ برتر راه‌اندازی می‌شود و همه هواداران می‌توانند با خرید بلیت اینترنتی از گیت‌ها عبور کرده و سر جای خود بنشینند. خواهش می‌کنم مردم کمک کنند چون در روزهای اول ممکن است ایراداتی وجود داشته باشد چه در موقع خرید بلیت و چه زمان حضور در ورزشگاه. باشگاه‌ها قول دادند که با تعدادی از هواداران‌شان که داوطلب شده‌اند مشکلات احتمالی را برطرف کنند. از شرکت‌های مجری این طرح خواسته‌ایم که همه نیروهای‌شان در استادیوم‌ها حضور داشته باشند تا هواداران با کم‌ترین دغدغه بازی را ببینند.

او ادامه داد: امسال فروش کاغذی بلیت به هیچ عنوان در هیچ ورزشگاهی انجام نمی‌شود. سال گذشته فروش بلیت و کنترل آن تماما الکترونیکی نبود اما امسال همه مراحل الکترونیکی است. تماشاگر با کارت ملی بلیت را می خرد و به وسیله آن مشخصاتش ثبت می‌شود. از هر ورودی که تماشاگر وارد می‌شود ورودش در سیستم ثبت می‌شود و توسط دوربین‌ها شناسایی چهره‌ فرد ثبت می‌شود و به صندلی خودش می‌رود.

وی در پاسخ به سوالی درباره تعداد ورزشگاه‌های مجهز شده به سیستم فروش الکترونیکی و دوربین‌های امنیتی گفت: تمام ورزشگاه‌های که بازی در آن‌ها برگزار می‌شود مجهز شده‌اند و اگر تیمی ورزشگاهش مجهز نشده باشد باید در استادیوم دیگر و در استان دیگر بدون تماشاگر بازی کند. هر ۴ بازی امروز بلیت فروشی اینترنتی انجام شده است.

فتاحی درباره تعویق بازی شاهین شهرداری بوشهر گفت: شرکت مجری استادیوم بوشهر درخواست وقت بیش‌تری برای تکمیل ورزشگاه کرده بودند و ما با سپاهان مذاکره کردیم و با وجود این که تیم سپاهان می‌توانست مخالفت کند و بازی در زمان مقرر در یک استادیوم دیگر برگزار شود اما مسوولان سپاهان موافقت کردند برای احترام به مردم بوشهر که بعد از چند سال تیم‌شان به لیگ برتر آمده بود بازی از روز جمعه به روز شنبه منتقل شود و امیدواری ورزشگاه بوشهر هم کاملا به سیستم الکترونیکی مجهز شود.

رییس سازمان لیگ درباره اعتراض باشگاه سپاهان به این موضوع توضیح داد: من با آقای قلعه‌نویی و آقای فتاحی، سرپرست تیم صحبت کردم و چون بقیه درجریان نبودند اعتراض کرده‌ بودند. سپاهانی‌ها می‌توانستند قبول نکنند ولی چون ورزشکاه جم هم هنوز اماده نشده باید سپاهانی‌ها در استان دیگری به مصاف شاهین می‌رفتند ولی به این نتیجه رسیدند که بازی با 24 ساعت تاخیر در ورزشگاه بوشهر به میدان بروند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها