رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457890

پخش تهران ، فروشگاه خرید روشویی با ارسال رایگان

رپورتاژ تبلیغی / روشویی ساختمان یکی از مواردی است که در طراحی داخلی ساختمان نقش دارد. شما می توانید با استفاده از انواع گوناگون این روشویی ها طرح های جدید و زیبایی به دستشویی و حمام خود بدهید. حتی در بعضی از موارد بدون هیچ گونه تغییری فقط با جدید کردن روشویی دستشویی می توان در طراحی داخلی آن تغییر ایجاد کرد. در این مقاله ما شما را با انواع مختلف این روشویی ها بیشتر آشنا می کنیم.

h2 dir="RTL" style="text-align:justify">روشویی حمام و طراحی داخلی

خرید روشویی بستگی به عوامل مختلفی دارد.با مدرن شدن زندگی و پیشرفت دانش در تمام زمینه ها حتی معماری و طراحی داخلی ساختمان افراد بسیاری از به کار گیری طرح های جدید در زمینه دکوراسیون استقبال می کنند. به علت وجود رطوبت و آب در دستشویی و حمام باید از تجهیزاتی در این گونه مکان ها استفاده کرد که رطوبت به آن اثر زیادی نگذارد و زیبایی ان را در طول زمان کم نکند. طراحان داخلی ساختمان با استفاده از تکنولوژی و فن آوری های بسیار پیشرفته انواع تجهیزات ساختمانی را به گونه ای می سازند که علاوه بر دوام در برابر رطوبت اززیبایی و کیفیت بالایی برخوردار باشد. روشویی حمام مهم ترین قسمت و پرکاربردترین جزء یک حمام و دستشویی به حساب می آید. استفاده از تجهیزات بسیار باکیفیت و مقاوم و زیبا بر ارزش ساختمان شما می افزاید و از نظر بصری نیز تاثیر بسیار زیادی بر روحیات شما دارد.

خرید انواع روشویی

روشویی سرویس بهداشتی

روشویی می تواند در داخل حمام و یا سرویس بهداشتی قرار گیرد. اما انتخاب این روشویی در میان صدها مدل مختلف از آن در بازار تجهیزات بهداشتی بسیار سخت است. شما با توجه به قرار گرفتن روشویی ساختمان در کدام قسمت از ساختمان و دانستن مقدار فضایی که این روشویی در آن مکان اشغال می کند می توانید مدل های زیادی را در بازار پیدا کنید.

روشویی صفحه ای

این نوع روشویی ها در بین تمام مدل ها با قرار گرفتن در مکانی کوچک علاوه بر زیبایی می توانند در استفاده درست از فضا به شما کمک نمایند.طرح های مینیمال این نوع روشویی ها باعث می شود زیبایی دو چندانی داشته باشند .شما می توانید خرید روشویی صفحه ای را در جنس های مختلف نظیر شیشه ای،سنگ گرانیت ،سرامیک و چینی انجام دهید.به خاطر داشته باشید نکته مهم در خرید روشویی صفحه ای همخوانی مناسب آن با نوع سبک دکوراسیونی است که انتخاب کرده اید.

روشویی لبه دار

در بین تمام انتخاب هایی که برای خرید روشویی دارید اگر می خواهید یک طرح مدرن و جدید را انتخاب کنید می توانید به سراغ خرید روشویی لبه دار بروید. این نوع روشویی بر روی سطح کابینت نصب می شود و ارتفاع بالا تری نسبت به کابینت دارد . می توانید در دو نوع لبه دار ضخیم و لبه دار نازک این روشویی را در بازار پیدا کنید. اگر از نظر قیمت هم در نظر بگیریم ؛می توان گفت خرید روشویی لبه دار از نظر اقتصادی نیز مناسب می باشد.

روشویی لبه دار

روشویی دیواری

تاکید ما بر این است که همیشه خرید روشویی مورد نیازتان را بر اساس زیبایی و نوع فضایی که در اختیار دارید انتخاب نمایید.روشویی دیواری نیز سبک دیگری از روشویی ست که نیاز به کابینت زیرین ندارد و مستقیم به دیوار متصل می شود.از همین رو فضای زیادی را در اختیار نمی گیرند و از آنجایی که لوله کشی های مربوط به آن به صورت مخفی و از داخل دیوار می باشد نمای زیباتری نیز خواهد داشت.

روشویی کابینت دار

خرید این روشویی به شما امکان می دهد که بتوانید در سرویس بهداشتی تان نیز فضای زیادی برای گذاشتن وسایل داشته باشید. مطمئنا برای خانه های کوچک امروزی بهره گیری از تمام فضا ها می تواند یک نکته بسیار مهم باشد.خرید روشویی کابینت دار می تواند زیبایی را به سرویس بهداشتی شما هدیه دهد. همچنین کابینت های این نوع روشویی ها مدل های مختلف دارد که بسته به جنس و طراحی که دوست دارید می توانید خرید روشویی کابینت دار را انجام دهید.

خرید روشویی ارزان

حال که با انواع روشویی ها آشنا شدید می توانید به آسانی انتخاب کنید کدام یک برای شما مناسب تر خواهد بود. مطمئنا نکته دیگر در خرید روشویی ؛قیمت آن می باشد. شما می توانید در سایت ما به آسانی انواع روشویی های جدید را با قیمت هایی فوق العاده خریداری نمایید. خرید روشویی ارزان که کیفیت و زیبایی ساخت بالا نیز داشته باشد می تواند لذت خرید را دو برابر نماید. پس وقت را از دست ندهید و سری به سایت ما بزنید.

مطلب فوق تبلیغی است و ساعت 24 آن را محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند و مسولیتی در قبال آن ندارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها