رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457917

فرکی: کسب سه امتیاز برابر شهر خودرو سخت است

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید به دنبال این است که تیمش بازی‌های خوبی در لیگ ارائه کند.

حسین فرکی ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شهر خودرو خراسان، اظهار کرد: ما به دلیل شرایط خاص این دوره لیگ و تاخیر مجبور بودیم برنامه خودمان را تغییر بدهیم. قبل از لیگ بازی‌های تدارکاتی انجام دادیم که یکی از همین دیدارها برابر شهر خودرو بود که شناخت خوبی از این تیم به ما داد.

او افزود: تیم فوتبال شهر خودرو امسال به دنبال کسب سهمیه آسیا است و سرمربی این تیم هم قبلاً شاگرد من بوده که برایش احترام قائل هستم. ما امیدوارم بازیکن ما در زمین آن چیزی که برای‌شان تعیین کردیم انجام بدهند و ما بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم البته می‌دانم کار سختی در پیش داریم. امسال این شهر خودرو مصمصم‌تر وارد لیگ شده که نتایج خوبی بگیرد که این موضوع کار ما را سخت می‌کند.

فرکی تصریح کرد: تیم ما تغییرات زیادی داشته چون ١۴ بازیکن از جمع ما جدا شدند و ٩ بازیکن جذب کردیم و این تأخیر لیگ به سود ما شد چون توانستیم به هماهنگی لازم برسیم. بازیکنانی که جذب کردیم بسیار خوب هستند و حالا با یک نگاه نو لیگ را آغاز می‌کنیم. در لیگ ما دو تیم هستند که داربی برگزار می‌کنند اما تماشاگر ندارند. سایپا و پیکان در هیچ میدانی هوادار ندارند. خیلی از تیم‌های دیگر هوادار دارند اما ما تلاش می‌کنیم به عنوان نماینده استان تهران و به خاطر باشگاه پیکان بهترین نتایج را بگیریم. اما شرایط ما با سایر تیم‌ها متفاوت است چون هواداری نداریم اما می‌خواهیم امسال در لیگ خودمان را به جایگاه خوبی برسانیم. من همین تجربه را با فولاد دارم. ما لیگ را شروع می‌کنیم به امید این که فوتبال خوبی ارائه بدهیم. اما هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها